Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که از علی فتح‌الله‌زاده به عنوان جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود، حالا نام پندار توفیقی هم به گزینه‌ها اضافه شده است.

به گزارش تابناک به نقل از میزان، پس از اینکه آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه، قرارداد خود یا این تیم را فسخ کرد استقلال وارد بحران شد و در نتیجه امیرحسین فتحی مجبور به استعفا از مدیرعاملی باشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق وزیر ورزش و جوانان در حکمی اسماعیل خلیل‌زاده را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال منصوب کرد. از همان ساعات اولیه پس از استعفای فتحی، گزینه‌های زیادی همچون علی فتح‌الله‌زاده، کاظم اولیایی و رضا حسنی‌خو به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی استقلال مطرح شدند که در این میان حضور فتح‌الله‌زاده از همه جدی‌تر است.

حالا، اما گزینه جدیدی به این لیست اضافه شده است. این گزینه پندار توفیقی، معاون سابق باشگاه استقلال است که در تلاش است به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شود. در نهایت باید دید در نهایت چه کسی را روی صندلی مدیرعاملی استقلال می‌نشیند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی مدیرعامل مدیرعامل استقلال فتح الله زاده پندار توفیقی استقلال انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد

بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیریتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است