Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن سینمایی فیلم‌سازان انیمیشن ایران(آسیفا) با همکاری امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به نمایش آثار انیمیشن نازنین سبحان‌سربندی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه نمایش و نشست پرسش و پاسخ در مورد آثار انیمیشنی نازنین سبحان‌سربندی با همکاری‌ آسیفا ایران و امور سینمایی کانون روز پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد، انیمیشن‌های کوتاه «قالی»، «اتحاد»، «نشانی»، «صفر»، «ماه مهربان»، «سایه‌ای که نور شد» و «باد دوچرخه سوار» نمایش داده و سپس نشست و بررسی با حضور کارگردان برگزار خواهد شد.

نازنین سبحان‌سربندی در زمره اولین هنرمندانی بوده است که به مرکز سینمایی کانون پیوسته‌ است، نه تنها در تولید انیمیشن‌هایی به کارگردانی نورالدین زرین‌کلک، علی‌اکبر صادقی و نفیسه ریاحی به‌عنوان انیماتور همکاری داشته است، بلکه چندین اثر انیمیشن کوتاه را نیز خود نویسندگی و کارگردانی کرده است.

حضور در این جلسه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

یادآوری می‌شود علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند روز پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵ به سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان واقع در پارک هنرمندان مراجعه کنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس سامانه فهما فعالیت های مسجدی انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟