Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی اترک خراسان شمالی از فسخ قرارداد بازیکنان این تیم در آستانه مسابقات جام باشگاه‌های جهان خبر داد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

بهروز یاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: تیم کشتی خراسان شمالی با نفرات بومی  در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور دانشگاه آزاد در مسابقات باشگاه‌های کشتی جهان قطعی شدطلایی: اسپانسر اعلام کرد با تیم بومی در باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند/ کشتی‌گیران‌مان را آزاد کرده‌ایمدر آستانه مسابقات باشگاه‌های کشتی جهان؛ تمرین اترکی‌ها دوباره تعطیل شد

وی در این باره افزود: نفراتی که به تازگی با تیم کشتی اترک خراسان شمالی قرارداد امضا کرده بودند صبح سه‌شنبه برای فسخ قرارداد به فدراسیون رفتند تا برگه فسخ خود را از فدراسیون دریافت کنند و اردوی تیم اترک در تهران تعطیل شد.

سرمربی تیم کشتی اترک خراسان شمالی با ارائه پیش فرض‌هایی در خصوص تعطیلی این اردو در تهران تصریح کرد: بهترین دلیل تعطیلی تمرین تیم اترک برای من این است که شاید این تیم بخواهد با نفرات بومی  در مسابقات جام باشگاه جهان حاضر شود، اما این مورد توجیهی ندارد چراکه هنوز مشخص نیست تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با چه کیفیتی وارد مسابقات شوند؛ لذا تیم خراسان شمالی به تنهایی نمی‌تواند به فینال این رقابت‌ها برسد و شکست زود هنگام دور از انتظار نیست.

یاری با پرده برداشتن از دلیل دیگر تعطیلی تمرینات این تیم٬ خاطرنشان کرد: دلیل دیگر تعطیلی تمرینات تیم اترک در تهران شاید این باشد پس از نائب قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ‌برتر مدیرعامل ارتباطی با نفر خاصی پیدا کرده و می‌خواهد تیم را دست یاران و دوستان خود بسپارد.

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی به لحاظ اینکه میزبان این دوره از مسابقات است باید دیده شود٬ اذعان داشت: مدیریتی که مسائل مالی را در نظر نمی‌گیرد چرا باید میزبانی مسابقات به این مهمی را قبول کند؟ تا شروع مسابقات سه روز بیشتر باقی نمانده و نفرات جذبی خود را از دست دادیم و مدیرعامل تیم باید به دنبال جذب کشتی‌گیران جدید باشد که کار بسیار سختی را پیش رو دارد.

سرمربی تیم کشتی استان خراسان شمالی گفت: کشتی‌گیران جدیدی که با تیم اترک قرارداد امضا کردند٬ حتی یک ریال هم نگرفته‌اند و از آن‌ها تعهد گرفتیم که با حداقل قیمت‌ها برای تیم خراسان شمالی کشتی بگیرند. نمی‌شود خراسان شمالی در این دوره از مسابقات حضور نداشته باشد چراکه میزبان است و حتی اگر نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب نمی‌کرد باز هم باید تیمی را جهت حضور در این مسابقات روانه میدان می‌کرد.

یاری با اشاره به کش و قوس‌های تیم اترک که قبل از شروع مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر با آن دست و پنجه نرم می‌کرد٬ افزود: علی‌رغم تاکید استاندار خراسان شمالی مبنی بر حضور پرقدرت رقابت‌های لیگ برتر اما مالک باشگاه اترک آقای تقی زاده جواب تلفن بنده و سرپرست تیم را هم نمی‌داد.

وی در پایان با بیان اینکه اترک خراسان شمالی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور حتی 25 درصد هزینه‌های تیم‌هایی مانند تا ثبت جهانی توس و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را هم نکرده است٬ اضافه کرد: تنها روزنه امید اترک که بنده را آرام می‌کند این است که اترک خراسان شمالی بتواند با کشتی‌گیران بومی خود در این مسابقات شرکت کنند تا دل مردم خراسان شمالی شاد شود.

انتهای پیام/312/ز

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز شده‌اند، اما همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه‌ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده‌ها خالی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ محمدعلی آخوندی امروز جمعه 7 اردیبهشت گفت: اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی از روز پنجشنبه تا پایان امروز جمعه 7 اردیبهشت هشدار سطح نارنجی صادر کرده، اما این هشدار بیشتر جنبه احتیاطی دارد و در ادامه روند بارندگی‌های روز گذشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به بارش های پراکنده‌ در شهرستان‌های خوسف، طبس، نهبندان و سربیشه، افزود: بارندگی‌های شدیدی هم به صورت موردی و در مناطق کوهستانی خواهیم داشت.

وی گفت: در حال حاضر هیچ محور مواصلاتی مسدودی به دلیل سیلاب های روز گذشته نداریم، اما این محورها همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده ها خالی شده است.

خسارت کامل به 20 قنات در زیرکوه

آخوندی با اشاره به خسارت سیلاب روز گذشته در خراسان جنوبی، افزود: تیم برآورد خسارت ها ورود جدی به آسیب های زیرکوه داشته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری  خراسان جنوبی  گفت: در شهرستان زیرکوه خسارت کامل به 20 قنات گزارش شده است.

وی از تلف شدن 300 راس دام در سیلاب روز گذشته شهرستان زیرکوه هم خبر داد و افزود: چندین خانه و آغل و قدیمی تخریب شده است، اما این آمار دقیق نیست و باید سیلاب فروکش کند تا تیم های برآورد خسارت، گزارش دقیقی داشته باشند.

خوسف هم خسارت‌های زیادی دیده است

آخوندی در ادامه از خسارت سیلاب به محورهای مواصلاتی، پل ها و آبنماهای شهرستان خوسف هم خبر داد.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • سرنوشت نامعلوم تعدادی از پیکر شهدا در سراسر منطقه غزه
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا