Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامحسین دغاغله، مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا گفت: میزان کمیسیون شرکت‌های حمل و نقل مشخص و دارای فرایند خاصی است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه میزان کمیسیون این شرکت‌ها بخشنامه مشخصی را به استان‌ها ابلاغ کرده است.

وی افزود: در پی انتشار خبری در رسانه‌ها مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی کمیسیون بارنامه تانکرها، موضوع به سرعت از شش استان بزرگ نفتی کشور پیگیری و محرز شد این خبر صحت ندارد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان متولی حمل‌ونقل بار جاده‌ای این افزایش قیمت را تکذیب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول با بیان این‌که روزانه ۹۰ هزار تا ۱۰۰ هزار برگ بارنامه صادر و جابه‌جایی کالا در جاده‌ها انجام می‌شود، گفت: این رقم در شش روز هفته همان ۹۰ تا ۱۰۰ هزار برگه بارنامه است و تنها روزهای جمعه به دلیل تعطیلی این رقم بارنامه ۴۰ درصد کاهش می‌یابد. پس از بررسی دقیق بارنامه‌ها، مشخص شد شرایط عادی است و حمل‌ونقل کالا طبق روال و برنامه در کشور به صورت منظم در حال انجام است.

کد خبر 4794973

منبع: مهر

کلیدواژه: حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل ریلی بودجه 99 کل کشور لایحه بودجه قیمت دلار بانک مرکزی ایران بنزین قیمت بنزین مالیات طرح ملی مسکن اوپک وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت راه و شهرسازی وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن عمادی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال 1402 و در مقایسه با سال 1401 بالغ بر 10 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد 7 درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

وی افزود: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ 2، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، گفت: 303 شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند، قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

عمادی بیان کرد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن 141 تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.141.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس