Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از همان روزهای نخست سکانداری ورزش و جوانان استان دست به تغییراتی در سمت‌های اداری و سازمانی همکارانش زد که هیچ‌کدام از این موارد نیز رسانه‌ای نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هفدهم مرداد ماه ۹۸ بود که خبر انتصاب «حسن عزیزی» سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی به عنوان هفتمین سکاندار اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی رسانه‌ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که سابقه مدیر روابط عمومی و سپس امور فرهنگی معاونت امورفرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی را قبل از عزیمت به مشهد در پرونده‌ کاری‌اش داشت، از همان روزهای نخست سکانداری ورزش و جوانان استان دست به تغییراتی در سمت‌های اداری و سازمانی همکارانش زد که هیچ‌کدام از این موارد نیز رسانه‌ای نشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی ۳۱ مردادماه ۹۸ مهدی فیاض‌بخش را با حفظ سمت ریاست اداره امور حقوقی به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب کرد و محمدحسین خسروی که پیش از این عهده‌دار این مسؤولیت بود را به عنوان مشاور و هماهنگی امور ایثارگران برگزید.

عزیزی پس از مدت کوتاهی به سراغ معاونت توسعه ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی رفت و «محمدرضا مهران‌پور» که از مهرماه ۹۶ عهده‌دار این مسؤولیت و در شرف بازنشتگی بود، بدون برگزاری مراسم تودیع و معارفه رسمی و رسانه‌ای از این سمت برکنار و محسن قطبی که از سال ۹۴ سکاندار اداره ورزش و جوانان قاین بود را به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزشی اداره‌کل منصوب کرد.

وی سپس به سراغ معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی رفت و «مریم مهرور» که این مسؤولیت را بر عهده داشت و در پرونده کاری‌اش چندین سال معاونت امور ورزش بانوان سازمان تربیت‌بدنی استان نیز به چشم می‌خورد را ۲۷ آبان‌ماه ۹۸ از معاونت فرهنگی و امور جوانان برکنار و به سمت مشاور امور جوانان منصوب کرد.

گفتنی است، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان از تاریخ (۲۷ آبان‌ماه) بدون سکاندار است و این حوزه‌ گسترده‌ی جوانان که باید در چندین موضوع ۳۳ سازمان مردم‌نهاد را راهبری و راهنمایی کند، در بلاتکلیفی تصدی بسر می‌برد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نسبت به تغییرات رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نیز اقداماتی انجام داد و ۱۵ مهرماه سیدمهدی ساداتی‌پور را به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بشرویه منصوب و جایگزین رضا مقداری کرد، ۲۰ مهرماه ۹۸ مهدی ابراهیمی را به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان درمیان منصوب و جایگزین سیادت شد و ۱۹ آذرماه نیز عزیزی طی حکمی سیدعلی ترحمی و ابوالفضل اکبری‌نیا را به عنوان سکاندار ادارات ورزش و جوانان قاینات و سربیشه منصوب کرد.

گرچه مدیرکل ورزش و جوانان با اختیارات سازمانی که دارد می‌تواند همکاران ستادی و اداری خود را برگزیند و منصوب کند ولی بنا به اخبار دریافتی، این تغییرات در زمانی کوتاه مدیریتی خیلی به مذاق برخی‌ها خوش نیامده و انتظار می‌رفت با برنامه و درنظر گرفتن حواشی آن صورت می‌گرفت.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش جوانان خراسان جنوبی خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف

نخستین جلسه کمیته حل اختلاف اتباع و مهاجرین خارجی خراسان جنوبی با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری برگزار شد.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: اتباع و مهاجرین دارای کارت آمایش می‌توانند با مراجعه به کمیته حقوقی به طرح شکایات خود بپردازند.

او افزود: این کمیته روند رسیدگی به شکایت‌های اتباع را تسهیل کرده و سرعت می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی