Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه ورایتی از تاد فیلیپس کارگردان فیلم سینمایی «جوکر» در جشنواره بین المللی فیلم پام اسپرینگز در سوم ژانویه (۱۳ دی) تجلیل خواهد کرد که بخشی از جوایز سالانه آن‌ها به ۱۰ کارگردان برای تماشا محسوب می‌شود.

فیلیپس که همچنین کمک نویسنده و تهیه کننده این فیلم پرفروش در گیشه نیز بوده است، جایزه سالانه تاثیر خلاقانه در کارگردانی را دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایزه برای کار فیلیپس در فیلم سینمایی جدید برادران وارنر با نقش آفرینی واکین فینیکس است. از زمانی که این فیلم درام شروع به اکران کرد با وجود جنجال‌های زیاد از سوی عده زیادی مورد تحسین واقع شد که برجسته‌ترین آن‌ها شیر طلایی جشنواره ونیز بود و همچنین توانست پروفروش‌ترین فیلم برای رده بزرگسال تاریخ شود.

روز دوشنبه نیز این فیلم در بخش‌های بهترین فیلم درام، کارگردانی، بازیگر و موسیقی متن در جوایز گلدن گلوب نامزد شده بود.

فیلیپس در بیش از ۲۵ سال فعالیت حرفه‌ای خود تنها یک بار نامزد اسکار شده و فعالیت‌هایی در زمینه کارگردانی شامل فیلم‌های «خماری»، «بورات» و «سگ‌های جنگی» می‌شود. به عنوان تهیه کننده نیز او در فیلم سینمایی «پروژه ایکس» و همچنین فیلم برنده اسکار «ستاره‌ای متولد شده» مشارکت داشته است.

 این افتخار پیش از این به کارگردان‌هایی مثل رایان کوگلر (پلنگ سیاه)، پتی جنکینز (زنان شگفت انگیز)، دیوید او راسل، چارلی کافمن جف نیکولز و فیلیپ سیمور هافمن رسیده بود.

جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز در تاریخ ۲ ژانویه (۱۲ دی) آغاز به کار می‌کند و ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی جوکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شهردار شهرضا در این آئین با اشاره به مشکلات کارگران تاکید کرد: مسئولان محیطی آرام برای کار، حقوق و مزایای مکفی و امنیت شغلی کارگران را تطبق ضوابط قانونی فراهم کنند تا کارگران با آرامش فکری بهترین عملکرد را داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمید شهبازی افزود: هم اکنون ۲۳ هزار کارگر در شهرستان شهرضا مشغول کار و تولید هستند.

دیگر خبرها

  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • تجلیل از کارگران شهرضایی
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • اولین موزیک‌ ویدئوی رسمی با هوش مصنوعی ساخته شد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگترها ؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها