Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، احمد فعله گری در مورد اهمیت جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی اظهار داشت: با ارتقای سیستم های اندازه گیری میزان گاز ورودی و خروجی به دقت اندازه گیری شده و با دقت در این امر اختلاف قرآئت به حداقل ممکن کاهش یافته و میزان هدر رفت انرژی با کمترین خطای ممکن اندازه گیری می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای پروژه تطبیق گاز تحویلی و مصرفی در سطح کشور به عنوان یکی از مکانیسم های رسیدن به اهداف شرکت ملی گاز ایران در جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: این پروژه در پنج مرحله پیش بینی شده و با اجرای آن در هر بخش شاهد کاهش محسوس هدر رفت گاز طبیعی خواهیم بود.

فعله گری به اهمیت پژوهش و برگزاری استارتاپ ویکند اشاره کرد و بیان کرد: اولین رویداد استارت آپی در حوزه صنعت گاز در غرب کشور و با همکاری پارک  علم و فناوری استان کردستان بمدت سه روز در اسفند ماه سال‌ جاری با محوریت مدیریت مصرف گاز طبیعی و جلوگیری از هدررفت آن  با حضور اساتید دانشگاه ها ، دانشجویان حوزه نفت و گاز و متخصصان حوزه انرژی ، متخصصان شرکت ملی گاز و گازهای استانی و شرکت های تولید کننده تجهیزات اندازه گیری و کنترل گاز طبیعی برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد استارت آپی می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز استان کردستان به نشانی www.Nigc-kd.ir.fa/research نسبت به ثبت نام و شرکت در این رویداد مهم و نوآور در صنعت گاز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: سه روز تلاش، تیم سازی در حوزه صنعت گاز علاوه بر توسعه دیدگاه های جدید در ارائه خدمات می تواند در حوزه مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی  پذیرای دیدگاه هایی نو و خلاقانه در این زمینه را به همراه داشته باشد.

فعله گری جلوگیری از هدر رفت گاز را یکی از مهمترین اهداف اجرای این استارتاپ ویکند ذکر کرد و تصریح کرد: با ارائه راهکارهای علمی و عملی در این همایش استعلام دانش توسط شرکت کنندکان می توان در جهت این امر اساسی و مهم گام برداشت.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از حمایت از ایده های برتر این رویداد استارت آپی خبر داد و تاکید کرد: افرادی که دارای ایده های اجرایی و عملیاتی باشند مورد حمایت پارک علم و فن آوری قرار گرفته و از آن ها با اهدای لوح تقدیر و تندیس استارت آپ تجلیل می‌شوند.

46

کد خبر 1330089

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان استارت آپ گاز باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین بازار طلا و ارز عربستان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز با بیان اینکه باید به‌سوی هنر در نفت بازگردیم، گفت: نقش قابل توجه و مؤثر نفت در فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر اهمیت این صنعت را دوچندان کرده است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در نشست هم‌اندیشی فعالان عرصه هنری، فرهنگی و گردشگری مناطق نفت‌خیز جنوب، هنر را نشئت‌گرفته از قلب و روح انسان دانست و گفت: بهترین هنرمند در عالم خداوند متعال و خالق هستی است، زیرا جهان را به زیبایی و درستی خلق کرد و در اختیار بشر قرار داد و سپس هنر را در وجود انسان نهادینه کرد.

وی با تأکید بر اینکه در تعریف و چیستی هنر و هنرمند باید کوشید، افزود: بدون شک هنری مورد توجه است که معرفت انسانی بر آن صحه بگذارد و سبب تعالی روح انسان شود. در این صورت می‌توان به هنری ماندگار دست یافت که موجب عزت، اتحاد و بالندگی ملت و دولت شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب انقلاب اسلامی را برکت جوشش درونی خلق دانست و بیان کرد: انسان‌هایی که در صحنه میدان‌داری انقلاب اسلامی حاضر بودند، روح لطیفی داشتند و هنرشان به خلق انقلاب اسلامی منجر شد.

دانشی تصریح کرد: هر هنری که به بالندگی، طراوت و ارزش‌دهی به حرکت عظیم انقلاب اسلامی منجر شود ارزشمند خواهد بود، ازاین‌رو هر کسی را نمی‌توان هنرمند نامید. درحقیقت، هنرمند کسی است که به معرفت انسانی ارزش دهد.

وی با بیان اینکه در عرصه هنری نیازمند ایجاد جبهه فرهنگی هستیم، افزود: امروز که ندای جمهوری اسلامی در همه عالم پیچیده است، چشم اقصی‌نقاط مختلف جهان بر ماست، ازاین‌رو به پشتیبانی این حرکت عظیم انقلاب اسلامی، هنر نیز باید به‌سمت این صنعت متمایل شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: صنعت نفت تاریخی ۱۱۵ساله دارد. این صنعت به همان صورت که مایه اقتدار و ارتقای اقتصاد بوده، در عرصه‌های فرهنگی نیز خوش درخشیده و حضور انسان‌های شاخص و ارزشمند در آن، گواهی بر همین مدعاست.

دانشی با بیان اینکه باید به‌سوی هنر در نفت بازگردیم گفت: البته مقصود تنها نفت نیست، اما نقش قابل توجه و مؤثر نفت در فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر اهمیت صنعت نفت را دوچندان کرده است، به‌طوری که اگر نفت در بحث‌های مختلف به پیشرفت برسد، می‌تواند بر جامعه پیرامونی خود نیز اثر بگذارد.

وی با تأکید بر ضرورت تفکر برای خلق هنر فاخر گفت: اگر تعقل فاخر انجام نشود هنر هیچ ارزشی ندارد. دنیای استکبار مجمع‌ها و دکترین فکری دارد که به عملکرد بیرونی آن منجر می‌شود، ازاین‌رو باید طرح نو انتخاب کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به رشد خانه‌های فکری و محتوایی با استفاده از ظرفیت خانواده بزرگ نفت اشاره و تصریح کرد: درباره خلق هنر فاخر باید تفکر کرد و سپس تصمیم‌های حاصل را به میدان آورد. در این زمینه خلأ نقشه راه در عرصه‌های گوناگون فرهنگی احساس می‌شود و در صورت تحقق آن شاهد شکل‌گیری اقتصاد هنری مبتنی بر معرفت‌شناسی هستیم که به تولید ثروت برای کشور منجر می‌شود.

دیگر خبرها

  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر