Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بهترین ابزار برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پیش‌رو است.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در چهارمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی، افزود: فضای مجازی قابلیت‌های تأثیرگذاری بر افکار عمومی به خصوص در شکل‌گیری جنبش‌های اجتماعی مجازی در فرآیند انتخابات یا ایجاد همگرایی‌های فردی و گروهی را دارد و به جهت سمت و سو دادن به افکار در دنیای واقعی حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فضای مجازی به صورت شبکه های اجتماعی می‌تواند به ‌عنوان محلی برای تضارب آرا و نظرات سیاسی و اجتماعی مطرح شود و باید از این فرصت در جهت افزایش مشارکت عمومی در انتخابات استفاده کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: نظم بخشی و ساماندهی فضای مجازی باید در دستور کار قرار گیرد.
اکرمی اظهار داشت: تصمیم‌گیری و ساماندهی فضای مجازی بدون حضور فعالان این عرصه امکان‌پذیر نیست، بنابراین مسوولان این عرصه باید در نشست‌های تصمیم‌گیری فضای مجازی نقطه‌نظرات فعالان این حوزه را لحاظ کنند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از فعالان عرصه فضای مجازی نسبت به قوانین این حوزه اطلاع کافی ندارند باید نشستی با هدف آگاهی بخشی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی فعالان این حوزه برگزار در موارد قانونی تبیین شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: استفاده از فضای مجازی در افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پیش‌رو و تبیین موارد قانونی برای فعالان حوزه فضای مجازی از برنامه‌های تدوین شده شورای اطلاع‌رسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
اکرمی اضافه کرد: بخش دولتی به هیچ عنوان به دنبال مدیریت فضای مجازی نیست و تنها اطلاع‌رسانی برای فعالیت فعالان این حوزه در چارچوب قوانین هدف مهم در این بخش است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات سیاسی و اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند