Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@19:29:21 GMT

پرسپولیس به یک شرط قهرمان نیم‌فصل خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۱۷۶

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بهنام طاهر‌زاده درباره پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر در هفته چهاردهم لیگ برتر, اظهار داشت: این برد خیلی برای پرسپولیس مهم بود و می‌تواند تیم را از لحاظ روحی و روانی بالا ببرد. این برد باعث می‌شود تا در دو بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم کالدرون به این نتیجه رسیده است که نباید ترکیب تیم برنده را عوض و از یک ترکیب در بازی‌ها استفاده کند.



وی همچنین خاطر نشان کرد: اگر این روال برای پرسپولیس ادامه داشته باشد, این تیم می‌تواند به صدر جدول بازگردد و حتی قهرمان نیم‌فصل شود. تیم‌های مدعی دیگر در بازی‌های باقیمانده‌ با تیم‌های قدرتمندی بازی دارند، اما پرسپولیس باید با سایپا و نساجی در تهران بازی کند. علاوه بر این تیم‌های سپاهان, تراکتور و شهر‌ خودرو نتایجی در هفته‌های قبل کسب کرده‌اند که نشان می‌دهد از وضعیت خیلی خوبی برخوردار نیستند و در خانه مساوی می‌کنند. مطمئن باشید اگر پرسپولیس در دو بازی باقیمانده خود پیروز شود قهرمان نیم‌فصل خواهد شد و حتی این روند می‌تواند تا پایان فصل هم ادامه داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قهرمانی پرسپولیس به شرطی است که کالدرون خیلی به ترکیب تیم دست نزند. به نظر من پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در نیم‌فصل است. پرسپولیس اگر در دو بازی باقیمانده‌اش پیروز شود شانس خیلی بالایی دارد. سایپا الان شرایط خوبی ندارد و از لحاظ روحی و روانی به مشکل خورده است. پرسپولیس مقابل نساجی هم کار خیلی سختی نخواهد داشت و می‌تواند با شش امتیازی که از این بازی‌ها می‌گیرد قهرمان نیم‌فصل شود.

وی درباره همگروهی پرسپولیس با تیم‌های الشارجه امارات, الدحیل قطر و التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا, یادآور شد: بعید می‌دانم که پرسپولیس در این گروه اذیت شود. هرچند الدحیل می‌تواند برای پرسپولیس دردسر درست کند، ولی دو تیم دیگر بعید می‌دانم که مشکل‌ساز شوند و ما می‌توانیم راحت از این گروه صعود کنیم. وقتی تیم‌های عربی مقابل تیم‌های ایرانی بازی می‌کنند ترس دارند و شک نکنید پرسپولیس می‌تواند از این گروه صعود کند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد

السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد

طرفداری | السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها 

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟