Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:55:15 GMT

رهایی 2 محکوم به مرگ از چوبه دار

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۳۶۷

رهایی 2 محکوم به مرگ از چوبه دار

2 محکوم به اعدام در یزد با گذشت اولیای دم از خونخواهی به زندگی لبخند دوباره زدند.

اسلام افشون مدیرعامل ستاد دیه استان یزد اظهار داشت: با پیگیری شورای حل اختلاف حوزه ۲۰ شهرستان یزد، دو مددجوی محکوم به قصاص به جرم قتل پس از گذشت هشت سال با اعلام رضایت ولی‌ دم از مجازات اعدام نجات یافتند.

وی عنوان کرد: کسب رضایت اولیای دم از برنامه های ستاد دیه استان یزد است که این مهم را با جدیت پیگیری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشون بیان کرد: تعدادی از مددجویان زندان های یزد مستوجب قصاص هستند که با همکاری مسئولان و پیگیری شورای حل اختلاف، برای کسب رضایت اولیای دم تلاش می کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد همچنین از پیگیری برای آزادی چهار مددجوی جرایم غیرعمد با کمک خیران در ماه‌ جاری خبر داد که با موفقیت و تامین و پرداخت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال محقق شد.

افشون بیان با تاکید بر رسالت این ستاد مبنی بر آزادی مددجویان جرایم مالی غیرعمد که ناخواسته وارد زندان شدند، خاطرنشان کرد: آزادی هر مددجو می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را به شکل زیادی کاهش داده و جامعه را از هرگونه انحراف دور کند./ مهر

بیشتر بخوانید/ قاتل هووی مادر ازچوبه دار رهایی یافت

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد

سخنگوی قوه قضاییه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، درباره اینکه با توجه با اعلام بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور، آیا تصمیم جدیدی در این باره گرفته شده است؟ گفت: رای این پرونده در سال ۹۵ از شعبه ۳۸ دیوان عالی صادر شد و پیش بینی شده بود که در صورت استرداد اموال و جبران خسارت وارده و اظهار ندامت و توبه محکوم علیه می‌تواند استحقاق برخورداری از تخفیف و عفو شود.

وی افزود: با توجه به همکاری‌هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی‌ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد و از ریاست قوه در اجرای دادنامه درخواست شد و با تایید ایشان و موافقت رهبری ایشان حکم اعدامش نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • رهایی دو زندانی ازبند با کمک مالی معلم خیرآران وبیدگلی
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند