Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر تورج شعبانخانی ـ هنرمند پیشکسوت موسیقی پاپ ایرانی و خالق ترانه «بهار بهار» ـ چهارشنبه (۲۰ آذر ماه) از مقابل ساختمان تالار وحدت تشییع شد.

سیمین غانم که در این مراسم حاضر بود، گفت: «تورج را همه علاقه‌مندان به موسیقی می‌شناسند. او یکی از پاک‌ترین انسان‌هایی بود که دیده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحیه‌ای لطیف و حساس داشت. علیرغم مشکلات و شرایطی که داشت در ایران ماند و کارهای سطح پایین را قبول نمی‌کرد. آخرین چیزی که گفت این بود که «دلم از روزگار گرفته چون کارهای زیادی برای موسیقی کردم ولی آنگونه که باید بازخورد مالی و معنوی برایم نداشت.»

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1330104

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی موسیقی پاپ تورج شعبانخانی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس آندره استراماچونی سهمیه بندی بنزین ایالات متحده آمریکا بازار طلا و ارز استان کردستان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم تمرین بانشاطی را در هوای بارانی برگزار کردند و آماده دیدار حساس با پرسپولیس می‌شوند.

بازیکنان تیم آلومینیوم در تمرین روز سه‌شنبه زیر نظر مجتبی حسینی و کادرفنی این تیم کارهای تاکتیکی را مرور کردند و کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

آنها در ابتدا نرم دویدن را دستور کار خود قرار دادند و پس از آن با کاورهای رنگی به چند گروه تقسیم شدند و به تمرین پاسکاری و مرور بخشی از تاکتیک های هجومی پرداختند.

هوای بارانی اراک و طراوت خاصی به چمن ورزشگاه برق‌باختر اراک داده بود و این تمرین با نشاط خاصی دنبال شد.

تصاویری از تمرین تیم فوتبال آلومینیوم را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین