Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از سوخت‌رسانی بدون وقفه این شرکت در فصل سرما به مناطق سخت‌گذر و برف‌گیر استان خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، از سوخت‌رسانی بدون وقفه این شرکت در فصل سرما به مناطق سخت‌گذر و برف‌گیر استان خبر داد و گفت : با برنامه‌ریزی انجام شده و ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی، شرکت نفت در همه شرایط آمادگی کامل برای پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : با فرا رسیدن فصل سرما و موج بارش برف و باران؛ سوخت‌رسانی به استان به ویژه مناطق سخت‌گذر و برف گیر استان توسط کارکنان شرکت نفت به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

یاسمی گفت: در منطقه کرمانشاه ۹۸ هزار خانوار زیرپوشش این شرکت و مصرف کننده نفت سفید وجود دارد که سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می‌شود.

او با بیان اینکه اکنون به صورت روزانه انواع فرآورده‌های نفتی به نقاط مختلف استان ارسال می‌شود، افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتی با بهره گیری از ۳۵۰ دستگاه نفتکش جاده پیما انجام و تمهیدات لازم برای آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی استان در فصل سرما اندیشیده شده است.

یاسمی با بیان اینکه سوخت رسانی باید با کنترل دقیق انجام شود، افزود: حضور موثر روسای نواحی و همکاران در ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق سخت‌گذر با بازدید‌ها و نظارت کافی بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت در فصل سرما ضروری است.

او بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه در راستای حصول اطمینان از آسیب‌پذیری حداقلی ناشی از ورود به فصل سرما تاکید کرد.

مدیر شرکت پخش کرمانشاه در خصوص تامین سوخت مناطق سردسیر و سخت‌گذر افزود: سوخت‌رسانی به این مناطق در حال انجام بوده و مشکلی در خصوص تامین فرآوره نفت سفید وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش برف و باران جاده سرما شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی

معصومه مهربان گفت: درحال حاضر فرآورده‌های غذایی بدون گلوتن در کشور به میزان بسیار محدود تولید می‌شود، بیماران مبتلا به سلیاک در صورت مصرف نان و کیک و سایر مواد غذایی دارای گلوتن دچار حملات این بیماری خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروزه امنیت غذایی یکی از ارکان پیشرفت و توسعه در دنیا است، تصریح کرد: از همین رو گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی برای دستیابی به امنیت غذایی پایدار به ویژه در حوزه فرآورده‏‌های حاصل از غلات و شبه غلات (کینوا) کم آب‌بر، برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی عنوان کرد: آرد بدون گلوتن مخصوص بیماران سلیاکی غنی از فیبر و پروتئین، امگا ۳ و امگا ۶ و آنتی‌‏اکسیدان‏‌های طبیعی است که برای سایر افراد از جمله کودکان، نوجوانان، سالمندان، ورزشکاران و ... نیز توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است