Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین زادگان روز شنبه در رزمایش طرح زمستانی پلیس راه مازندران در ستاد نیروی انتظامی استان در ساری، افزود: تحریم های ظالمانه شرایط اقتصادی را برای مردم سخت کرده است و در این شرایط همه باید به وظایف خود بویژه در ارائه خدمات عمومی اهتمام ویژه داشته باشیم و هرگونه سهل انگاری در رعایت تکالیف اصلا پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار این که مازندران سالانه با جمعیت شناور بیش از ۵۰ میلیون نفری مواجه است، تاکید کرد:  این جمعیت شناور در قالب مسافر و گردشگر هم فرصت برای رونق اقتصادی است و هم اگر هم نتوانیم بدرستی مدیریت کنیم، با چالش های مختلفی مواجه می شویم.

استاندار مازندران  شرایط استان را به لحاط وسعت، راههای مواصلاتی، داشتن مناطق کوهستانی و وجود گردنه های مختلف، خاص توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت زیر ساخت های استان، همواره باید با همدلی و تعامل بین دستگاهی خدمات مورد نیاز به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به این که هنوز وضعیت زیر ساختی راههای مواصلاتی استان به شرایط مطلوب نرسیده است و از طرفی فرهنگ رانندگی نیز هنوز ایده آل نیست، افزود: برای کاهش تصادفات فوتی و جرحی و خسارتی باید با رعایت کامل و بی چون و چرای مقررات راهنمایی و رانندگی و تعامل با شرایط موجود در کنار هم زندگی کنیم تا در حق کسی اجحاف نشود.

نماینده عالی دولت در مازندران با ذکر این نکته که سفر به مازندران همیشگی و دائم و در طول روزهای هفته جریان دارد، گفت: انتظار داریم تا هموطنان علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، زمان سفر، وضعیت راه، اخبار هوشناسی، داشتن تجهیزات و امکانات از جمله زنجیر چرخش و همکاری با نیروهای امدادی و راهداری را مورد توجه قرار بدهند.  

استاندار مازندران گفت: استان مازندران مردم و مدیرانی قوی و با تجربه در پذیرش ، اسکان ،تردد ، حمل و نقل و میزبانی از مسافران و گردشگران دارد و این ناشی از آگاهی آنان است.

وی از همکاری و صحه صدر مردم و نیروی انتظامی استان در وقایع اخیر قدردانی کرد و افزود: با درک و شعور بالای مردم استان، کمترین تنش و خسارت به اموال عمومی را در استان داشتیم و نیروهای امنیتی ، اطلاعاتی و انتظامی استان هم با شناخت از وضعیت اقتصادی مردم ، اعتراض مشروع و بحق آنها را مورد توجه قرار دادند ، اما اجازه ندادند که افراد فرصت طلب از این وضعیت سوء استفاده کنند.

حسین زادگان مدیریت نیروی انتظامی مازندران را هوشمند و علمی توصیف و از همه نیروهای امداد و نجات بویژه هلال احمر ، پلیس راه ، نیروهای امنیتی ، اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و راهداری قدردانی کرد و گفت: استانداری با همکاری نیروی انتظامی از نیروهایی که در طرح زمستانه به تکالیف خود به نحو احسن پایبند باشند و وظایفشان را به نحو شایسته انجام دهند به صورت ویژه در قالب بسته های تشویقی حمایت می کند.

اجرای طرح انتظامی ترافیک زمستانه پلیس راه مازندران از امروز چهارشنبه با استقرار تیم های امداد و نجات در محورهای اصلی استان آغاز شد و تا پایان سال ادامه دارد.

در این طرح نیروهای پلیس راه به همراه تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر ،دانشگاه علوم پزشکی ، آتش نشانی و راه و شهرسازی در محورهای کندوان (کرج - چالوس )هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری مستقر می شوند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر محور اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر از این محورها برفگیر است .
 

برچسب‌ها پلیس راه راهداری استانداری مازندران احمد حسین زادگان  فرماندهی نیروی انتظامی مازنداران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه راهداری استانداری مازندران احمد حسین زادگان پلیس راه راهداری استانداری مازندران احمد حسین زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است

حسین بامیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد : همانطور که نبی مکرم‌ اسلام (ص) کار و کوشش را همانند جهاد در راه خدا مقدس دانسته و کارگر را به مجاهد فی سبیل‌الله تشبیه می‌نماید و همان اجر و پاداش را برای او متذکر می‌گردد.

وی تصریح کرد: آیین مقدس اسلام کار مفید و سازنده را عبادت تلقی نمود و رشد تعالی انسان را تنها در سایه کار و کوشش می‌داند، در دین مبین اسلام نیل به مدارج عالیه کمال و راه رسیدن به مراتب پیشرفت، صرفاً در سایه کار و تلاش آگاهانه براساس معیارهای الهی بوده، و به همین جهت اسلام با عبادت تلقی کردن کار و کوشش، انسان‌ها را توصیه به رعایت آداب و شرایط عبادت در انجام کارهای مختلف کرده است.

بامیری بیان داشت : نگاهی که دین مبین اسلام به جامعه کارگری دارد نگاه رأفت همراه با احترام است، جامعه‌ی کارگری ما یک جامعه‌ی وفادار به کشور و وفادار به نظام بوده،ما چه در شکل گیری انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد از خود گذشتگی از این عزیزان بوده ایم و به دفعات زیادی این عزیزان مقابل دشمنان این نظام صف آرایی کرده جانانه از این نظام انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به خلأهای موجود در قوانین مربوط به قانون کار در کشور بیان داشت : اگر شجاعت و از خود گذشتگی این قشر زحمت کش و بی ادعا نبود، اکنون شاهد این همه پیشرفت در تمامی حوزه ها نبوده ایم ، متاسفانه قوانینی که فعلا در کشور در خصوص قوانین مربوط به قانون کار می‌باشد، خلأهایی مشاهده می‌شود و در برخی موارد نیز قوانینی که وضع شده است به درستی اجرا نشده که این کار باعث بوجود امدن نارضایتی‌هایی شده که اکثرا هم به حق بوده است.

بامیری در پایان خاطر نشان کرد : بسیار ضرورت دارد که در قوانین وضع شده در رابطه با کار بازنگری صورت پذیرد و قطعا این امر در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مربوطه با جدیت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092778

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال