Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:32:00 GMT

کاهش47 نفری تلفات تصادفات در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۸۷۶

کاهش47 نفری تلفات تصادفات در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: آمار تلفات جانی تصادفات در استان در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 نفر کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی پیش از ظهر امروز در آرزمایش طرح زمستانی 98 مه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: برای آسایش مردم و مسافران در راه‌های درونشهری و برون‌شهری این طرح را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح به طور مشترک در بین استان‌های کشور از امروز آغاز می‌شود و به مدت سه ماه تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در طرح رزمایش زمستانی همه نیروها به صورت مضاعف برای پیشگیری از تصادفات و خدمات‌رسانی به مردم در تلاش هستند.

سردار آزادی افزود: اجرای این طرح در استان کردستان هر ساله بر عهده راهنمایی و رانندگی است و امیدواریم امسال با کاهش حوادث جاده‌ای روبه شویم.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: آمار تلفات جانی تصادفات در استان در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 نفر کاهش داشته است.

آزادی به حوادث درون‌شهری نیز اشاره و اظهار داشت: آمار کشته‌های ما در حوادث درون شهری 8 نفر بوده است که در مقایسه با سال 97 حدود 21 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان با 220 تیم و 750 نفر به صورت مستقیم در این رزمایش سه ماهه فعالیت خواهد کرد.

سردار آزادی ادامه داد: راهداری استان نیز با 560 دستگاه ماشین‌آلات  و 25 پایگاه سیار و ثابت و 715 نفر نیرو در این طرح زمستانه حضور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هلال احمرو تیم واکنش سریع استان نیز با 41 خودرو و 18 پایگاه و 120 نفربه صورت حضور مستقیم در این طرح حاضر خواهد شد.

فرمانده انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: تیم فوریتهای پزشکی استان با112 دستگاه آمبولانس و 62 پایگاه ثابت و سیار و 370 نیرو در خدمت‌رسانی به مردم در این طرح حاضر هستند.

سردار آزادی در پایان از مردم استان که با ارتقا فرهنگ ترافیکی خود به کاهش تصادفات کمک کرده‌اند تشکر کرد.

انتهای پیام/2330/79 

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش زمستانه تصادفات پلیس راه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است