Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان در حاشیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گلستان، تفاهم‌نامه سه‌جانبه مشترک همکاری‌های علمی و پژوهشی در جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به‌عنوان دانشگاه مادر، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان به‌عنوان اولین متولیان آموزش‌های مهارتی در آموزش عالی، منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیراحمد دهقانی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه بابیان اینکه مهارت‌آموزی راهکار اشتغال‌زایی و گره‌گشای بیکاری است، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد آموزش‌های مهارت محور به دنبال  تربیت دانشجویان مهارتی است تا دانش‌آموختگان با مهارتی که آموزش دیده‌اند، برای ایجاد اشتغال برای خود و دیگران و رفع مشکلات کشور استفاده کنند.

محبوبه کشیری، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان، نیز با اشاره به پتانسیل و ظرفیت عالی نیروی انسانی مهارت دیده توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان پنجه‌های کارآمد، گفت: وجود فضای مناسب علمی-عملی، امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی، در کنار یک مرکز علمی مانند دانشگاه منابع طبیعی با پتانسیل علمی بالا می‌تواند در جهت تبدیل علم به محصول و ثروت گام‌های مؤثری برداشت.

علی نجفی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به شرایط کنونی فشار و تحریم در کشور، هم سویی و انسجام و وحدت دستگاه‌ها ازجمله دانشگاه‌های استان را گامی مهم در جهت گذر از این شرایط و حل مشکلات و معضلات جامعه و کشور دانست و آمادگی کامل مجموعه دانشگاه را برای همکاری‌های فی‌مابین اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی تفاهمنامه دانشگاه آموزش های مهارتی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است