Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رزمجو بیان کرد: شهیدان در نزد خداوند جایگاه ویژه دارند چرا که شهید با خون و هستی اش ارزش ، ابدیت و جاودانگی برای خود و با خون خود می خرد و در پرونده جاودانگی آخرتش ثبت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«سردار علی رزمجو» سه ‌شنبه ‌شب (19 آذر) در یادواره ۷۷ شهید شهرستان کنگان و هفت شهید خوشنام و گمنام اظهار داشت: امنیت و آرامش و توسعه و پیشرفت امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری یادواره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر خاطرنشان کرد: مقدمات اجرای برگزاری یادواره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان آماده است و به زودی مراسمی در خور شهدای استان در بوشهر با حضور مقامات کشوری و هم استانی برگزار می‌شود.

 

سردار رزمجو عنوان کرد: امت قهرمان و سلحشور ایران اسلامی دارای بصیرت مبتنی بر بصیرت الهی هستند که در صحنه دفاع از انقلاب به خوبی آن را نشان داده اند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدای شهرستان کنگان زیباترین حماسه دفاع از دین و حریم ولایت را با جان خویش تفسیر کردند، اضافه کرد: نام مبارک شهیدان دیباچه شرف، ایمان، از خودگذشتگی، ایثار، غیرتمندی و زینت بخش حلقه عاشقان است.

 

رزمجو بیان کرد: فرهنگ این شهیدان بر اساس مشروعیت الهی بنیان گذاشته شده و توسط خداوند متعال و رسول خدا(ص) همواره مورد توجه فزاینده عموم در بستر اجتماع قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) ادامه داد: امام امت با انقلاب سال ۵۷ این توجه را گسترش داد و در سرزمین ایران نهادینه کرد.

 

وی ادامه داد: عالی ترین جلوه های مهاجرت به سوی خداوند متعال  توسط شهادت رقم خورده و این مسیر حیات نزد پروردگار محفوظ است.

 

رزمجو گفت: شهیدان در نزد خداوند جایگاه ویژه دارند چرا که شهید با خون و هستی اش ارزش ، ابدیت و جاودانگی برای خود و با خون خود می خرد و در پرونده جاودانگی آخرتش ثبت می کند.

 

وی بیان کرد: دشمن شناسی و زمان شناسی مشخصه شهیدان بوده که در طول انقلاب آن را به منصه ظهور گذاشته اند.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) رشادت های بسیجیان را در طول چهل ساله انقلاب ستود و گفت: بسیجیان با توجه به علاقه ای که به مکتب شهدا دارند در همه حال دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کرده و می کنند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد سامانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن انتخابات انتخابات خبرگان رهبری و مجلس ترویج فرهنگ ایثار وشهادت یادواره شهداء استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم عزاداری ظهر روز شهادت امام صادق علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری و مداحی میثم مطیعی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079855 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • چگونه اضطراب را درمان کنیم؟
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)