Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@06:29:02 GMT

ارتقای کیفیت نان در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۸۸۶۹

ارتقای کیفیت نان در آذربایجان غربی

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی از ارتقای کیفیت نان استان از اول دی ماه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،زارع مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی  در جلسه شورای گندم و آرد خوی ،سرانه توزیع آرد یارانه‌ای در کشور را ۶ کیلو و ۲۰۰ گرم اعلام کرد و افزود: متاسفانه این رقم در استان ۶ کیلو ۹۰۰ گرم و در خوی ۷ کیلو ۶۵۰ گرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهرستان خوی یکی از شهرستان‌های پرمصرف آرد یارانه‌ای در کشور دانست و افزود: این سرانه بالا بعلت توزیع نامتوازن و نادرست است آرد شهری، روستایی و عشایری است که باید براساس دستور العمل‌ها و در جهت مصرف درست و کاستن از ضایعات اصلاح شود.
  مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی  از ارتقای کیفیت آرد در استان از خرید و ورود گندم مرغوب از استان خوزستان به سیلو‌های آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: با مخلو ط این گندم با گندم استان از اول دی ماه کیفیت آرد تولیدی در استان ارتقا می‌یابد.   عابدی فرماندار خوی هم در این جلسه از فعالیت ۵۸۲ نانوایی در شهرستان خوی خبر داد و افزود: از ابتدای امسال از ۵۳۸ واحد نانوایی این شهرستان بازررسی شده که ۱۰۸ واحد بعلت تخلف به پرداخت ۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی استان خوزستان فرماندار یارانه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرارالگوهای پایدار برمنطقه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا آرام و بدون بارش براستان حاکم خواهد شد.

این شرایط در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

از نظر دمایی نیز روند افزایش  تدریجی دما در استان پیش بینی می شود.

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی