Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:50:47 GMT

۱۵۰ دانش آموز مدال آور ورزشی در البرز تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۲۶۶

۱۵۰ دانش آموز مدال آور ورزشی در البرز تجلیل شدند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز دراین آیین گفت: سال گذشته بیش از ۲۱۰ هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای حضور داشتند.
فرشید علیزاده اظهارداشت: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۴۲ هزار نفر در رقابت های ورزشی درسطح منطقه و استان شرکت کردند.
 اعزام صد در صد تیم های ورزشی به رقابت های کشوری و کسب مدال های رنگارنگ موجب شد البرز مقام اول قطب "ب" کشوری را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت : در رقابت های سال جاری دانش آموزان و ورزشکاران البرز موفق به کسب ۵ جام تیمی ، ۳کاپ اخلاق، یک تندیس دوستدار محیط زیست و ۷۹ مدال رنگارنگ انفرادی شدند.
علیزاده ادامه داد: از سال ۱۳۹۱ که معاونت تربیت بدنی و سلامت در استان احیاء شد ه تا کنون  یک هزار تعداد۱۱۲مدال انفرادی، ۷۷ کاپ تیمی، ۱۵ کاپ اخلاق و یک تندیس دوستدار محیط زیست را ازآنِ خود کرده ایم .
وی یادآورشد:  ۹۰۰ معلم ورزش در مدارس استان فعالیت دارند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز ورزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز ورزش مدارس البرز ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از معلمان نمونه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز و به ویژه شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری شهید مبارزه با جهل بود و کار معلمی نیز همین است بزرگی اندیشه و عظمت فکری این استاد باعث شده تا سالروز شهادتش به نام روز معلم نامگذاری شود.

محمودزاده افزود: رمز ماندگاری معلمان بزرگ خلوص آنها بود معلمانی که یاد و خاطرشان ماندگار شده است برای رضای خداوند و برای مردم کار می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه رفتار یک معلم می‌تواند مسیر زندگی یک دانش آموز را تغییر دهد ادامه داد: صلاحیت و مرجعیت علمی باعث می‌شود تا نفوذ کلام اتفاق بیافتد لذا توانمندسازی معلمان و دانش نظری، تخصصی و تربیتی آنان اهمیت زیادی دارد.

محمودزاده خودسازی در محضر استادان، تواضع، سخاوت و گشاده دستی در تعلیم دانش را از شاخص‌هایی عنوان کرد که باعث ماندگاری نام معلمان می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی افزود: نقش پرورشی، تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش باید پررنگ‌تر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تبریک روز معلم گفت: وظیفه اصلی معلمان تربیت است. معلم مسئول تربیت نسل آینده است که باید برای این منظور به نحو شایسته قدم برداریم.

سعادتی افزود: سال ۱۴۰۳ سال اجرایی شدن سند تحول است و باید استان ما در این زمینه پیشقدم باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ معلم فداکار در اصفهان شناسایی شدند
  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • شیوه تکریم از معلمان در اصفهان تغییر کرده است
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده