Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:31:55 GMT

حکم سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۶۱۱

حکم سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی تمدید شد

مجمع  فدراسیون ورزش‌های رزمی قرار بود روز ۱۲ آذرماه برگزار شود که در فاصله یک روز به برگزاری آن، وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب، مجمع را لغو کرد.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی امروز (چهارشنبه) اظهار داشت: حکم سرپرستی عظیمی تا برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون رزمی تمدید شد.

«سید شروین اسبقیان» افزود: «مسعود سلطانی‌فر» در حکمی، ماموریت شهرام عظیمی را تا زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی تمدید کرده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: تمدید حکم سرپرستی شهرام عظیمی به استناد اختیارات مندرج در ذیل ماده ۱۰ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی به وی ابلاغ شد.

پیش از این، «محمود رشیدی» ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی را برعهده داشت و حدود ۶ ماه قبل و پس از پایان دوران چهارساله ریاستش، عظیمی سرپرست فدراسیون شد.

منبع: وزارت ورزش و جوانان برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش های رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش های رزمی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است