Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@11:20:10 GMT

آغاز خرید و فروش سهام آرامکو در بورس عربستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۰۰۴۰

آغاز خرید و فروش سهام آرامکو در بورس عربستان

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان بی‌سی، در حالی که روز جمعه عرضه اولیه سهام آرامکوی عربستان انجام شد، امروز مبادله سهام این شرکت رسما در بورس داخلی عربستان کلید خورد.

 با آغاز معامله سهام ارامکو در بورس عربستان درروز چهارشنبه، ارزش هر سهم این شرکت از ۳۲ ریال سعودی تا ۳۵.۲ ریال (۹.۳۸ دلار آمریکا) جهش کرد و به محدوده تغییر روزانه خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این قیمت حالا ارزش شرکت آرامکو به ۱.۸۸ تریلیون دلار می‌رسد که بالاتر از مایکروسافت و اپل، در جایگاه ارزشمندترین شرکت جهان قرار می‌دهد.

آغاز فروش عمومی سهام آرامکو که طی آن ۱.۵ درصد از سهام آرامکو در بورس داخلی عربستان (تداول) لیست شدند، بزرگترین عرضه عمومی سهام یک شرکت در تاریخ را به ثبت رساند و از رقم ۲۵ میلیارد دلاری که شرکت علی‌بابا در سال ۲۰۱۴ در عرضه اولیه خود به دست آورده بود هم بالاتر رفت.

کد خبر 4795269

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت نفت آرامکو عربستان عربستان سعودی بازار سهام بودجه 99 کل کشور لایحه بودجه قیمت دلار بانک مرکزی ایران بنزین قیمت بنزین مالیات طرح ملی مسکن اوپک وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت راه و شهرسازی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص