Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:32:53 GMT

کنگره ۵۵ شهید دانشجوی اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۰۷۵۲

کنگره ۵۵ شهید دانشجوی اردبیل برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده چهارمین کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل ۲۵ آذر ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، پرویز پرزور بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 55 شهید دانشجوی استان اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده  چهارمین کنگره 55 شهید دانشجوی استان اردبیل 25 آذر ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز بیان کرد:  55 شهیدا دانشجوی سراسر استان جان خود را فدای راه انقلاب اسلامی کرده‌اند و هر چه داریم در سایه رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدایی همچون شهدای دانشجوی استانمان به ارمغان آمده است که باید با جان و دل ادامه دهنده این راه ارزشمند و معنوی باشیم.

خوزستان| برگزاری کنگره ملی شهیده پورانوری به روایت تصویرکنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر در دی ماه امسال برگزار می‌شودهرمزگان|برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه کنگره ملی 1500 شهید اجرا می‌شود + فیلم

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: این مراسم با حضور سخنران کشوری و برگزاری برنامه‌های متنوع در دستور کار قرار گرفته و سالن شهید خودسیانی میزبان برگزاری این کنگره خواهد بود و برنامه‌هایی همچون تجلیل از خانواده شهدا، منتخبین جشنواره ورزشی و مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است.

پرزور اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام را نباید هیچگاه فراموش کنیم بلکه برگزاری این مراسمات را باید در محور و راس برنامه‌ها قرار دهیم چرا که اهمیت برگزاری این برنامه‌ها بسیار حائز اهمیت است و بی‌توجهی به این برنامه‌ها عواقب خوبی را نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: انتشار گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای دانشجو محقق شده و در روز برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان در فضای حقیقی و مجازی منتشر می‌شود که امیدواریم مسئولان و متولیان اجرایی مربوطه تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این مراسم انجام دهند.

انتهای پیام/132/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری