Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم طی احکام جداگانه‌ای دبیر و دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، غلامرضا غفاری در حکم‌هایی جداگانه اَنیس ناصری و اصغر عالی لقب را به عنوان دبیر و دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این احکام آورده است: فیلم و عکس، نقش مهمی در واکاوی مسائل اجتماعی و فرهنگی ایفا نموده و می‌تواند در تولید نشاط و پویایی جامعه دانشجویی و دانشگاهی مؤثر باشد و برگزاری رویداد‌های هنری در فضای دانشگاهی فرصت مناسبی را به منظور شناسایی و معرفی استعداد‌های جوان فراهم می‌آورد.

وی در بخش دیگری از این حکم با اشاره به ضرورت هماهنگی دبیران با سایر ارکان جشنواره از جمله شورای سیاستگذاری خواستار ایجاد زمینه افزایش مشارکت دانشجویان و افراد مستعد در این عرصه شده است.

غفاری در این احکام همچنین بر لزوم صرفه جویی در هزینه‌ها و پرهیز از هزینه‌های غیر ضروری تأکید نموده و ابراز امیدواری کرد: در تعامل با دستگاه‌های مرتبط و افراد صاحب نظر در زمینه تولید فیلم کوتاه و عکس جشنواره مطلوبی برگزار شود.

اَنیس ناصری دانش آموخته رشته سینما از دانشگاه تهران و فعال در عرصه فیلم نامه نویسی و کارگردانی فیلم‌های کوتاه است.

وی در طول سال‌های اخیر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیما فیلم، شبکه آی فیلم و جام جم همکاری داشته است.

همچنین اصغر عالی لقب نیز هم اکنون مدیریت امور فرهنگی دانشگاه خلیج فارس را بر عهده داشته و برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های متعددی را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است

ایسنا/هرمزگان با گذشت چند روز از مطالبه فعالان رسانه شهرستان میناب مبنی بر عدم دعوت در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم که در روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار شد، هنوز هیچ پاسخی از سوی دبیر جشنواره داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، با گذشت چند روز از گلایه و مطالبه فعالان رسانه شهرستان میناب مبنی بر عدم دعوت در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم که در روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار گردید هنوز هیچ پاسخی از سوی دبیر جشنواره داده نشده است و فعالان رسانه این شهرستان به این اقدام مذکور اعتراض‌هایی دارند.

 بهرام رضائی فعال رسانه‌ای شهرستان میناب امروز ۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان با ابراز گلایه از بی‌اعتنایی دبیر جشنواره آسمان هشتم به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان میناب اظهار کرد: رسانه یک ابزار تاثیرگذار در افکار عمومی و فرهنگ جوامع است که نادیده گرفتن آن فاصله گرفتن از دیپلماسی فرهنگی است.

وی افزود: رسانه می‌تواند در تبیین و ترویج ارزش‌های فرهنگی کشور و در توسعه روابط فرهنگی و در فراهم آوردن بستر و زمینه ای برای مطالعه آداب و رسوم و سنن فرهنگ ها در همه نقاط کشور نقشی عمده داشته باشد.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات هرمزگان گفت: این عدم پاسخگویی اعتنایی و بی‌احترامی به خبرنگاران شهرستان است که به وسیله دبیر جشواره آسمان هشتم رقم خورده‌است و این اقدام را رسانه‌ها نمی‌پذیرند و خواستار پیگیری این موضوع از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هستند.

علی نجفی پیشکسوت و فعال رسانه‌ای مینابی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این رفتار مسئولان جشنواره در خصوص رسانه‌های میناب به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی اذعان کرد: گزینش کردن خبرنگاران برای حضور در این جشنواره با هدف کمرنگ جلوه دادن نقش رسانه‌ها در شهرستان میناب و در تضاد با قوانین و اصول مصرح در باب آزادی مطبوعات و رسانه‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی