Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه، کرملین، در ارتباط با نشست اخیر میان «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه این کشور و «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با رد ایجاد تحولات مثبت در روابط مسکو و واشگتن، گفته است: با وجود اهمیت این دیدار، اما در حال حاضر صحبت کردن درباره تغییرات و تحولات مثبت در روابط آمریکا و روسیه بسیار زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این وزیر خارجه روسیه روز سه شنبه با «مایک پمپئو»، وزیرخارجه آمریکا و «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور در واشنگتن دیدار و گفتگو کرده بود.

به دنبال این نشست دولت آمریکا اعلام کرد که واشنگتن و مسکو درباره برخی موضوعات می‌توانند روابط خود را بهبود ببخشند، هرچند به گفته مقامات دولت آمریکا دو کشور همچنان در موضوعات متعددی دارای اختلاف نظر هستند.

در مقابل وزیر خارجه روسیه نیز اعلام کرده بود که ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از منافع بهبود روابط میان دو کشور مطلع است، اما در این میان برخی نیروها در آمریکا از تلاش‌ها برای ارتقای روابط میان دو کشور جلوگیری می‌کنند.

کد خبر 4795432

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه ایالات متحده آمریکا دیمیتری پسکوف مایک پمپئو دونالد ترامپ سرگئی لاوروف ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ سوریه روسیه ناتو فلسطین عربستان سعودی ترکیه فرانسه لبنان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری ایران و «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا، طرفین در این تماس آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • مجارستان: آمریکا می‌خواهد اروپای مرکزی خط مقدم جنگ سرد با روسیه باشد
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی