Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی تندگویان روز چهارشنبه در جلسه سیاستگذاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تبلیغاتی آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: مسئولان کشور امروز نمی‌توانند از پشت درهای بسته برای جامعه جوان کشور برنامه‌ریزی کنند.

این مسئول تاکید کرد: برای جذب حداکثری جوانان به اندیشه و راه امام راحل باید خواسته‌های نسل چهارم انقلاب به شکل کارشناسی شده شناسایی و براساس آن برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای شناساندن اهداف، آرمان‌ها و برنامه‌های امام خمینی (ره) به نسل جوان کشور دیگر برگزاری نمایشگاه و سمینار پاسخگو نیست بلکه باید نشست‌های معرفتی همراه با نقد و تفهیم برگزار شود.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: برنامه فرهنگی حرم امام خمینی (ره) باید با شناخت دقیق از خواسته‌ و نیازهای جوانان به دنبال جذب حداکثری آنان باشد.

این مسئول با بیان اینکه امروز دشمنان با استفاده از فضای مجازی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال تخریب اهداف و برنامه‌های امام راحل در میان جوانان هستند، افزود: برنامه‌های فرهنگی به خصوص برنامه جامع حرم امام خمینی(ره) باید طوری نگارش شود که جوانان نسبت به انقلاب و بنیانگذار آن علاقه و رغبت پیدا کنند.

تندگویان ادامه داد: متاسفانه امروز دشمنان نظام،  ناکامی‌ها کشور را به پای امام راحل می نویسند و همین امر موجب دلسردی جوانان و دوری آنان از اندیشه‌ها و تفکرات بنیانگذار کبیر انقلاب می شود.

وی با اشاره به اینکه فضای حرم امام راحل برای آموزش جوانان مناسب است، تصریح کرد: مسئولان حرم باید دوره‌های حرفه آموزی ویژه جوانان برگزار کنند تا آنان ضمن زیارت حضرت امام دوره آموزشی نیز بگذرانند.

جلسه سیاست گذاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تبلیغاتی آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) امروز چهارشنبه با حضور قائم مقام آستان مقدس امام خمینی(ره) محمدعلی انصاری، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

سند جامع و راهبردی فعالیت های فرهنگی، هنری و تبلیغاتی حرم مطهر امام راحل با ۹ شرط به منظور اسکان و ایجاد آرامش زایران و شاخص های دیگر از جمله موضوع حمل و نقل،  توانمند سازی و اشتغال، الزامات ورود میهمانان غیر ایرانی،  اطلاع رسانی قوانین حرم و رعایت حجاب و آداب اسلامی در حال تدوین است.  

برچسب‌ها فرهنگی وزارت ورزش و جوانان حرم امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی وزارت ورزش و جوانان حرم امام خمینی ره فرهنگی وزارت ورزش و جوانان حرم امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل