Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@04:38:52 GMT

نیروی جوان یک فرصت جدی است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۴۲۳

نیروی جوان یک فرصت جدی است

همدان _رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: نیروی جوان یک فرصت جدی است وما در بحث فناوری نیاز داریم از نیروی جوان استفاده کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، یعقوب محمدی‌فر ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری همدان با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی هفته پژوهش اظهار کرد: هفته پژوهش و گرامیداشت این مناسبت نیازمند تشکیل هفت کمیته بود که پیکره علمی، اجرایی و پژوهشی استان یکپارچه و هماهنگ در مدیریت برنامه‌های آن پیش رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه دانشگاه‌ بوعلی سینا در مقام کمیته انتخاب پژوهشگران ۲۷ نفر از ۷۰ پرونده‌ها را به‌عنوان پژوهشگران برتر معرفی کردند عنوان کرد: در بین دستگاه‌های اجرایی از ۱۷ دستگاه، ۴۰ پرونده دریافت شد و در بین فناوران ۱۰ فناور برتر و چهار واحد تحقیق از بین ۵۸ پرونده واصله برگزیده شدند. رئیس دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: طی بررسی شرایط کشور در ۱۵ سال گذشته محرز شد سال گذشته رتبه ۱۶ و امسال از رتبه ۱۵ تولید علم در دنیا برخورداریم که تولید ۵۷۱ هزار و ۷۸۴ مقاله علمی کشور گواه این مدعاست. وی در ادامه افزود: در لیست یک درصد ISI نام ۶ نفر از اساتید دانشگاه‌های استان به چشم می‌خورد که این نشان از پویایی علم در استان همدان دارد، وجود ۵۵ هزار دانشجو و ۲ هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های استان تأیید دیگری بر این امر است. محمدی‌فر به جایگاه استان همدان در ISI اشاره و بیان کرد: دانشگاه بوعلی با ۵۸۶ مدرک در بالاترین رده دانشگاهی استان ایستاده است اما سرانه تولید مقاله نسبت به اعضای هیئت علمی، در دانشگاه صنعتی با میانگین ۱.۸۵ درصد بالاتر از دیگر دانشگاه‌های استان است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت : در بحث فناوری نیاز داریم از نیروی جوان استفاده کنیم؛ نیروی جوان یک فرصت جدی است. ما نیاز داریم به جوانانمان امید بدهیم و این باید دغدغه تک تک ما باشدباشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هفته پژوهش و فناوری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است

تقریبا کمتر از ۲۴ ساعت باقی مانده تا دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا که در چمن‌های دانشگاه چادر زده‌اند، به خانه‌های خود بازگردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، اشا کرم مدیر مسئول روزنامه دانشگاه کلمبیا به نقل از سازمان دهندگان دانشجویان معترض گفت: مذاکرات بین معترضان و مقامات دانشگاه کلمبیا در مورد جمع آوری چادرهای برپایی در محوطه دانشگاه که به مدت ۴۸ ساعت تمدید شده بود، تاکنون "بی ثبات" بوده است.

وی به سی‌ان‌ان گفت: «ما تقریباً در نیمه راه از مهلت تمدید شده ۴۸ ساعته هستیم و از سازمان‌دهندگان جبهه دانشجویی دانشگاه کلمبیا اوایل امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شنیدیم که به ما گفتند که مذاکرات با مسئولان دانشگاه در حال حاضر بسیار بی‌ثبات است.»

کرم افزود: هنوز حدود ۲۴ ساعت دیگر تا مهلت تمدید شده باقی مانده است "اما واقعاً پس از آن، ما واقعاً نمی دانیم اوضاع به چه سمت و سویی خواهد رفت.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه خواستار استعفای رئیس دانشگاه کلمبیا شد و گفت مدیریت او ضعیف است و اگر نتواند "به این هرج و مرج نظم بخشد."، باید استعفا دهد.

کرم گفت که تاکنون واکنش دانشجویان به درخواست ها برای استعفای رئیس دانشگاه متفاوت بوده است. ولی عده‌ای مایلند که او همچنان به مدیریت دانشگاه ادامه دهد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی