Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:14:33 GMT

فائقی: مدیران ما جهانی فکر نمی کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۴۷۰

فائقی: مدیران ما جهانی فکر نمی کنند

«سعید فائقی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره فسخ یکطرفه قرارداد از سوی «آندره آ استراماچونی» به دلیل اجرایی نشدن تعهدات باشگاه استقلال تهران گفت: مساله این نیست که پولش را ندادند و قهر کرد؛ بلکه این نوعی توجیه است. موضوع استراماچونی در کشوری (ایتالیا) که پولهای کثیف درآن جریان دارد و مافیا در آن دارای نفوذ است چیز عجیبی نیست و می توان گفت ماجرای استراماچونی در این اتفاقات گم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سازمان تربیت بدنی سابق خاطرنشان کرد: باید ابتدا ابعاد این ماجرا از زاویای مختلف مورد بررسی قرارداد تا دریابیم پول استراماچونی چگونه و به چه حساب بانکی در ایتالیا واریز شده  و چه کسی آنرا واریز کرده که دولت ایتالیا ناچار به برخورد با آن شده است. مدتها است پولی که از هر طرف یا واسطه به حساب های بین المللی واریز می شود مورد تحقیق مقام های رسمی آن کشور قرار می گیرد.
فائقی اضافه کرد: همانطور که ما عضویت در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را قبول کردیم تا همه فعالیت های هسته ای ما زیر نظر آژانس باشد؛ FATF همین این کار را در حوزه مالی انجام می دهد. گروه اقدام مالی این اجازه را می دهد که اگر فرد یا گروهی بخواهند پولشویی انجام دهند و از طریق نامشروع ثروت جابجا کنند با آن برخورد شود.
وی یادآور شد: مورد دیگر به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان بازمی گردد که مشکلات خاص خودش را دارد اما این مشکلات نباید به حوزه ورزش ارتباط پیدا کند. کمیته المپیک، فدراسیون های جهانی، فیفا از سیاست جدا و فعالیت های خود را فقط ورزشی عنوان می کنند؛ مدیران ورزشی می توانستند با مذاکره و پیگیری مشکلات این حوزه را برطرف کنند اما متاسفانه از انجام وظایف قانونی دریغ کردند.
معاون سابق سازمان تربیت بدنی عنوان کرد: بحث تحریم‌ها علیه ایران از ابتدای انقلاب وجود داشته است و مربوط به امروز و دیروز نیست اما مدیران ورزشی ما باید با ایجاد رابطه و پیگیری مشکلات را حل می کردند تا خللی در برنامه های ورزشی ایجاد نشود.
فائقی در پایان  گفت: مراوده مالی ما با جهان از چند طریق قانونی و غیررسمی انجام می شود. مدیران ما جهانی فکر و عمل نمی کنند و گرنه این اتفاقات نباید در ورزش به آبروریزی ختم می شد.

برچسب‌ها استقلال آندره آ استراماچونی فیفا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال آندره آ استراماچونی فیفا استقلال آندره آ استراماچونی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی