Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@20:36:55 GMT

لیست باشگاه های بدنسازی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۵۳۷

لیست باشگاه های بدنسازی کرمانشاه

به سراغ باشگاه های بدنسازی کرمانشاه رفته ایم.

طرفداری- باشگاه ورزشی خوب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که چه در کوتاه مدت و چه در بلندمدت، روی روند نتیجه گیری، اهمیت دارد. شما در انتخاب باشگاه بدنسازی، باید جایی را برگزینید که در آن احساس راحتی داشته باشید و هیچ فکر و ذکری غیر از ورزش در آن نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواستان باشد موقع انتخاب باشگاه بدنسازی، به محل باشگاه، شهریه باشگاه، محیط باشگاه، ساعات کاری باشگاه، تجهیزات باشگاه، مربیان مشغول در باشگاه، خدمات اضافی در باشگاه، پاکیزگی باشگاه و کارکنان باشگاه دقت کنید و هر کدام از این موارد را اولویت بندی کنید تا بتوانید نتیجه مدنظرتان از بدنسازی را کسب کنید.

در این مطلب، که در ادامه لیست بهترین باشگاه های بدنسازی شهرستان های کشور است، به سراغ لیست باشگاه های بدنسازی شهر کرمانشاه به همراه شماره تماس و آدرس (لوکیشن) محل باشگاه را برایتان آماده کرده ایم. 

لیست باشگاه های بدنسازی کرمانشاه نام باشگاه  شماره تلفن تماس آدرس لوکیشن ریتینگ گوگل مهرآوران 09188396145

ایستگاه 10 روبروی جهاد     قهرمان ساز 09181332393

دولت آباد، انتهای 10 متری، خیابان طالقانی، پلاک 161     آریایی 08337202060

شهرک صدرا، خیابان سنبل     دنیای قدرت 08337288471

خیابان شهرداری ​ ​   باشگاه سالار 08337248088

خیابان فردوسی     آکادمی ورزش آسا 08337237829

خیابان مصوری     باشگاه زرین 08338231488

 

شهرک نجفی، خیابان جانبازان     باشگاه شینا 08338389044

الهیه، میدان رسالت، بعد از سردخانه گلشن، روبروی نانوایی ماشینی     باشگاه پوریا 08333825345

فرهنگیان، فاز یک، چهارراه دوم، نبش خیابان جلیلی     باشگاه بدنسازی معلم 09352460245

میدان شهرداری، خیابان معلم     انرژی مثبت     شهرک الهیه، بلوار شاهد     مجموعه ورزشی باران 08338276007

بلوار عشاری، روبروی سازمان تامین اجتماعی     باشگاه ورزشی بانوان خورشید  

نبش خیابان اشرفی اصفهانی و خیابان هلال احمر     باشگاه شتاب 08338240413

بلوار امیرکبیر، کوچه شهید ایمان     باشگاه نوین اسپرت  

چهارراه امیرکبیر، به طرف کمربندی     باشگاه ورزشی شکیب 08338240413

فرهنگیان، فاز یک، بلوار امیرکبیر، نبش کوچه 202     باشگاه ورزشی تخت جمشید 08334233636

میدان امام خمینی، بلوار نماز، تقاطع دوم، شهرک جوادیه     اپاداناسی 08338253085

فرهنگیان، فاز یک، نبش کوچه محمد جواد لقمانی     اهورا 08338212591

بلوار شهید بهشتی، روبروی پارک زیبا، جنب کوچه کمیته امداد امام خمینی     آبتین  

پل چوبی     کهن 08338321553

خیابان مدرس، بازار زرگرها، کوی فیض مهدوی     ستارگان 09183332227

خیابان مدرس، روبروی مسجد جامع، مجتمع تجاری ایران       09181347111

مسکن، چهارراه مطهری، خیابان نسترن     باشگاه ورزشی حس برتر 08338393956

چهارراه نوبهار    

 

دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانبخش‌های دیگر طرفداریسلامت و تندرستیبدن سازیزندگی سالمبرچسب‌ها: بدنسازیبدنسازی و پرورش اندامباشگاه های بدنسازی شهرستان های ایرانباشگاه بدنسازی کرمانشاهبدنسازی بانوان دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر لیست باشگاه های بدنسازی کرمانشاهلیست باشگاه های بدنسازی بوشهرمهدی ترابی: با هدایت کالدرون می‌توانیم پوکر کنیم؛ شادی گلم در دیدار با گل گهر مربوط به 3 قهرمانی پرسپولیس در لیگ بودرسمی؛ خورخه سمپائولی از هدایت سانتوس برزیل کناره‌گیری کردگتوزو در تمرینات ناپولی حاضر شد؛ ساعت 19:30 به وقت تهران، مراسم معارفه او در ناپولی برگزار می‌شودفول مچ بازی چلسی - لیل (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/20)استراماچونی: تصور نمی‌کردم مردم برای من چنین اعتراضی بکنند؛ به بازیکنان استقلال گفتم امشب برمی‌گردمفول مچ دورتموند - اسلاویا پراگ (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/20)فول مچ اینتر - بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/20)شجاع خلیل زاده: قطعا گروه ما در آسیا گروه مرگ است، چون پرسپولیس در آن حضور دارد؛ امیدوارم عملکردم باعث شود به تیم ملی دعوت بشومفول مچ سالزبورگ - لیورپول (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/20)ورزشگاه امام رضا(ع) برای استفاده شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا تایید شدبسکتبال NBA؛ 5 عملکرد برتر بازی های 10 دسامبر (فصل 2019/20)اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر ایران مشخص شدبسکتبال NBA؛ لحظات پایانی وقت قانونی و اوورتایم بازی میامی هیت و آتلانتا هاوکس (فصل 2019/20) آگهی؛ 9+1 خوراکی طبیعی و تضمین شده برای درمان خانگی کبد چرببسکتبال NBA؛ ویدیو قدردانی تورنتو رپترز از کوای لناردبه مناسبت بازگشت کوای لنارد به تورنتو؛ حتی یک سال هم برای تاریخ سازی کافی استامیر قلعه نویی: سیستم بازی استراماچونی را من 10 سال پیش در استقلال پیاده کردم و قهرمان شدم؛ از یحیی گل‌ محمدی بابت اعتراضات بعد از بازی با سپاهان گله دارمگزارش تمرین پرسپولیس؛ فوتبال تحت فشار در روز بدون غیبت بازیکنان مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری تهران، خیابان حافظ... امروز تولد 35 سالگی کاپیتان لیتون بینس کبیر تصویری از عروس و دامادی ساره بیات و حامد بهدادگروه مرگ؟ ما روبری دیوار زرد ایستاده‌ایم.... داستان سه بار صعود دورتموند از گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی در جدیدترین گزارش‌های خود درباره سردار آزمون مدعی شده‌اند که باشگاه رم به شدت از این ستاره ایرانی رضایت دارد. البته این رضایت تنها به بحث فنی مربوط نمی‌شود بلکه کادر فنی جالوروسی نگرش و تعهد آزمون را هم مورد ستایش قرار می‌دهند.

در ماه‌های اخیر باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیا تماس‌های خود را با بایرلورکوزن آغاز کرده تا شرایط جذب دائمی سردار آزمون را جویا شود. سردار اکنون به صورت قرضی در رم حضور دارد اما عملکرد خوب او باعث شده که سران باشگاه به فکر دائمی کردن قراردادش باشند.  

بر اساس گزارش جدیدی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده دنیله ده‌روسی، سرمربی ایتالیایی رم اولین کسی است که از ماندن سردار آزمون در تیمش استقبال می‌کند. اسطوره و حالا سرمربی رم اعتقاد ویژه‌ای به آزمون دارد و بعد از حضور او روی نیمکت مهاجم ایرانی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و عملکردش هم نسبت به دوران ژوزه مورینیو به مراتب بهتر شده است.

با این همه ماندن سردار آزمون در رم به یک موضوع مهم بستگی دارد. در واقع باشگاه رم به شرطی قرارداد ستاره ایرانی خود را دائمی خواهد کرد که بتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رم تنها در صورتی می تواند گزینه 12.5 میلیون یورویی را در قرارداد فعلی فعال کند که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و در نتیجه آزادی مالی بیشتری داشته باشد.

رم در حال حاضر با چهار امتیاز کم‌تر نسبت به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و تیم بولونیا در رتبه پنجم جدول سری‌آ قرار گرفته است. البته آن ها در لیگ اروپا نیز حضور دارند و با قهرمانی در این تورنمنت نیز می‌توانند جواز حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها