Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از دستگاه‌های قضایی این استان خواست تا نسبت به افزایش قیمت‌ها واکنش نشان داده و نظارت بر بازار را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در نامه‌ای به رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی، دادستانی عمومی و انقلاب مرکز این استان، مدیرکل تعزیزات و بازرس کل استان، از آنان خواستند تا بر قیمت کالا‌ها نظارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین دانشجویان اعلام کردند که در امر نظارت بر قیمت ها، در کنار دستگاه قضایی خراسان جنوبی هستند.

متن نامه به این شرح است:

طبق نظر کارشناسان اقتصادی در دوران کنونی که مردم نسبت به نگرانی‌های موجود در جامعه اعتراض دارند و وضعیت معیشتی و اقتصادی عامه مردم روز به روز در حال نامساعد شدن است، نحوه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت بدون توجیه همگانی و در نظر نگرفتن آمادگی اذهان عمومی برای پذیرش این طرح با وجود مشکلات فراوان برای اقشار کم‌درآمد جامعه کار نسنجیده این بود.

حال که نظر و تصمیم سران سه قوه و افزایش هزینه سوخت بوده است از مسئولان ذیربط انتظار می‌رود همانطور که مقام معظم رهبری به رئیس قوه قضاییه بر آن تاکید داشتند نسبت به افزایش قیمت کالا‌ها واکنش نشان داده و جلوی این عمل به سوء استفاده افراد سودجو را بگیرند تا از این طریق از مشکلات معیشتی که برای اقشار مختلف جامعه به خصوص اقشار کم درآمد پیش می‌آید جلوگیری شود.

فلذا نباید از هر کاری در جهت ان نظارت و کنترل بر قیمت‌های بازار دریغ کرد.

در همین راستا دانشجویان بسیجی استان خراسان جنوبی که مثل نبات مطالبه‌گری و استکبار ستیزی در جامعه می‌باشد، ضمن حمایت همه جانبه از مسئولین اعلام می‌داریم که از هر اقدام و برخورد شما با گرانی آن با گرانی‌ها و اخلال گران اقتصادی از هیچگونه کوششی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی سهمیه بندی بنزین نظارت بر قیمت کالاها دادگستری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند. 

او افزود: مأموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند؛ ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 درگیری مسلحانه در نهبندان/ شهادت فرمانده پاسگاه مرزی

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ بیان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی