Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در دنیا بهترین امکانات در اختیار پلیس است، گفت: ناوگان خودرویی و تجهیزاتی خود را به روز می کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار"حسین اشتری" در حاشیه برگزاری رزمایش زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز رزمایش زمستانی پلیس راهور با مشارکت همه دستگاه های ذی ربط برگزار شد و بحمداله رزمایش خوبی بود که از آمادگی دستگاه های مسئول برای خدمات دهی به شهروندان خبر می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برودت هوا و وضعیت بارندگی ها در زمستان، ادامه داد: حضور همکارانم در مسیرها برای خدمت رسانی به مردم و مدیریت ترافیکی در ایام زمستان چون دیگر فصول سال از الزامات است بنابراین با اجرای این طرح همکارانم در پلیس راهور در مسیرهای تردد مردم به ویژه در گردنه های برفی فعالانه حضور دارند.
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی در بحث تصادفات و جان باختگان روند کاهشی را شاهدیم و این در حالی است که از ابتدای امسال تاکنون میزان ترددها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 2.5 درصدی داشته است.
وی با اشاره به کارگیری همه ظرفیت های پلیس برای کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای، ادامه داد: تجهیزات به روز و نوآوری ها می تواند در این امر موثر باشد
سردار اشتری در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تعامل نیروی انتظامی با سایر دستگاه ها، ادامه داد: بین نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مسئول در حوزه تصادفات، تعامل و هماهنگی وجود دارد و البته معتقدیم همکاری ها باید تقویت شود.
این مقام عالی انتظامی درباره تصویب بودجه سال آینده نیروی انتظامی یادآور شد: نیاز واقعی ما هنوز تصویب نشده است، در حال رایزنی و گفت و گو با دولت و مجلس شورای اسلامی هستیم تا ان شاء الله در این خصوص کمک و مساعدت کنند اما به هرحال مردم نگران نباشند ما در هر شرایطی در خدمت آنها هستیم.
سردار اشتری در پاسخ به سوالی درباره تزریق خودرو به ناوگان خودرویی پلیس، مطرح کرد: نیروی انتظامی باید بهترین تجهیزات و امکانات را در اختیار داشته باشد البته در دنیا بهترین امکانات در اختیار پلیس است. بنابراین در این میان تزریق خودرو به ناوگان خودرویی ما نیز در اولویت است .
وی با بیان اینکه خرید خودروهای داخلی در اولویت ما است، ادامه داد: البته تهیه خودروهای دیگر و متناسب با مأموریت های پلیس با مجوز ستاد کل و از طریق وزارت دفاع صورت می گیرد در هر حال به دنبال این هستیم ناوگان خودرویی و تجهیزاتی خود را درست کنیم و از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات زمینی، هوایی، پهپادی ، دست افزاری و ... بهره ببریم.
سردار اشتری در پاسخ به سوالی درباره وعده نصب 2 هزار دوربین نظارتی در جاده های کشور، ادامه داد: این توافقنامه میان نیروی انتظامی و وزارت راه صورت گرفته و بر مبنای هماهنگی ها در نظر داریم براساس زمانبندی مشخص، تا پایان امسال این 2 هزار دوربین نظارتی را در جاده ها نصب کنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تأثیر سهمیه بندی بنزین در ماموریت های خودروهای پلیس خاطر نشان کرد: این موضوع، همان تأثیری که در جامعه دارد بر ما نیز دارد و به دنبال رفع خلاء های موجود هستیم.
فرمانده ناجا در پاسخ به سوال دیگری درباره نقش سهمیه بندی بنزین در کاهش ترافیک عنوان کرد: اجازه دهید پس از کارشناسی های لازم  این موضوع را اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناوگان خودرو پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران،پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش های دریافتی نود درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه می‌دهد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد
  • توضیح معاون وزیر درباره ادامه کار «طرح نور»
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی