Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: رسانه ملی یکی از قویترین و موثرترین ابزار های ستاد انتخاباتی بوده و نقش بسیار پررنگی در این راه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن جعفری» در دیدار با مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی از نام‌نویسی ۱۱۱۳نفر برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی و نام نویسی ۱۱ داوطلب خبرگان رهبری تا کنون خبر داد و گفت: این دوره از انتخابات اولین دوره پس از بیانیه گام دوم رهبری است و اهمیت ویژه و خاصی دارد چرا که پس از اتفاقاتی که در آبان ماه داشتیم دشمن به شدت به دنبال القای کاهش مشارکت مردم است بنابراین باید سعی ‌کنیم هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی مراقب این عملیات روانی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۷ حزب دارای مجوز در استان داریم که فعالیت احزاب می‌تواند در پرشورتر شدن انتخابات کمک کند، افزود:از دغدغه های ما در ستاد انتخابات رسانه های خارجی است چون با تقسیم کاری که انجام داده اند در صدد تأثیر گذاری بر انتخابات ما هستند.

 

وی ادامه داد:به خصوص از طریق شبکه های ماهواره ای عملیات های روانی متعدد و متنوعی را برای حوزه های اجتماعی و بانوان پیش بینی کرده اند و در حال برجسته سازی آن هستند. لذا نقش اصحاب رسانه در امر شناسایی، پیشگیری و خنثی سازی آن بسیار مؤثر است.

 

«نبی پور» هم درباره موضوع الکترونیکی برگزار کردن انتخابات گفت: این موضوع را چندین سال است پیگیری می‌کنیم وزارت کشور از ۲۶ فرایند ۲۵ فرآیند را الکترونیکی کرده جز فرآیند رای دادن اما با تمهیدات درنظرگرفته شده وزارت کشور قرار است امسال در هشت شهر استان انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شود.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی همچنین به آموزش عوامل اجرایی برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: این فرآیند هم گام به گام در حال تکمیل شدن است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد بودجه سامانه فهما انتخابات مجلس انتخابات خبرگان رهبری و مجلس مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی انتخابات الکترونیکی ستاد انتخابات دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش برود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی با حضور در فرمانداری شهرستان زرقان و ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت انتخابات شرکت کرد.

در این جلسه قزل سفلی ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان زرقان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نهایت ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار بگیرید تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد گفت: به حمدالله در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، افزود: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رای دادن با استفاده از صندوق‌های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش برود و برگزار شود؛ همچنین لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان تمام شعب اخذ رای را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • ویدیو/ چگونه در صندوق‌ های الکترونیکی رأی دهیم؟
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات