Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی گفت: آن چیزی که در بودجه آمده بود و قابل دفاع نیست این بود که ۵۰ درصد از این معافیت های مالیاتی لغو می شد

به گزارش گروه سیاسی برنا،«سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد درجمع خبرنگاران "درباره مالیات هنرمندان" گفت: در بودجه سال ۹۹ کارمندانی با دریافتی کمتر از ۳ میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف هستند

او ادامه داد: بخش وسیعی از اهالی فرهنگ و هنر داریم، ۴ هزار ناشر فعال و چندین هزار موسسه قرانی وجود دارد، همچنین اصحاب رسانه و جامعه فرهنگی که بر اساس اطلاعات ما میانگین درآمدی آنها حدود ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تومان است.

صالحی گفت: آن چیزی که در بودجه آمده بود و قابل دفاع نیست این بود که ۵۰ درصد از این معافیت های مالیاتی لغو می شد

وزیر ارشاد مطرح کرد: بخشی از اصحاب فرهنگ و هنر حقوقی کمتر از کارمندان و به صورت منقطع دارند که می توانند مانند بخش های دیگر شامل معافیت مالیاتی شوند

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه جامعه دولت فرهنگ و هنر مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد مهدی اسماعیلی عصر سه‌شنبه در پیامی تصویری به هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو» در فومن زادگاه «مرحوم کیومرث صابری» عنوان کرد: مرحوم صابری فومنی روزنامه‌نگار و چهره ای رسانه ای و مولف بود، مولفی که فصل نوینی در فعالیت‌های کاری خود باز و آغاز کرد.

وی تصریح کرد: صابری فومنی هنرمند و روزنامه نگاری بود که با ایمان و رعایت مرزهای اخلاق، طنز را در حوزه اجتماعی و سیاسی وارد جریان رسانه ای کشور کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: آنگونه که دوران طنز را می توان به ۲ دوره قبل و بعد از صابری تقسیم کردو امروز پس از صابری هنوز طنز در کشور ما تقویت نشده است و تا جایگاهی که صابری داشت و برای این هنر ایجاد کرده بود، فاصله بسیار دارد.

هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو» همزمان با ۱۱ اردیبهشت سال‌مرگ مرحوم «کیومرث صابری فومنی» ادیب و طنزپرداز معاصر و خالق نشریه «گل آقا» در زادگاه وی شهر فومن برگزار شد.

دبیر جشنواره ملی طنز و رسانه (طنز پهلو) هم  در این مراسم گفت: هزار و ۱۲۹ اثر در پنج قالب شعر، داستان، کاریکاتور، کارتون، نثر و چند رسانه‌ای و طنز مطبوعاتی به هشتمین‌جشنواره ملی طنز و رسانه ارسال شد.

عباس حسین نژاد افزود : این درحالی است که سال گذشته ۴۶۲ اثر به جشنواره ارسال شده بود.

وی ادامه داد: بیشترین آثار ارسالی از استان تهران بود و استان‌گیلان هم از این نظر در رتبه ششم قرار دارد.

به گفته وی، ۱۲۱ رسانه رسمی در این جشنواره شرکت کردند که از این‌تعداد ۴۴۸ رسانه ثبت شده و ۶۸۱ رسانه شخصی بودند.

وی ادامه داد: طی توافقی با امور رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تشکیل کلاسهای آموزشی ویژه مطبوعات و رسانه ها اعلام آمادگی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد