Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:15:51 GMT

تقسیط ۶۰ ماهه طلب تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۳۶۳

تقسیط ۶۰ ماهه طلب تامین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تامین‌اجتماعی با بیان اینکه پرداخت بدهکاری‌ها به تامین اجتماعی در صورت تصویب توسط کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید تقسیط می‌شود، گفت: تقسیط این بدهی‌ها به صورت ۶۰ ماهه و به مدت پنج ساله خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی سالاری عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام مهلت قانونی بخشودگی جرائم در سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در شرایط حاضر به دلیل پایان این فرصت بخشودگی امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر عامل سازمان تامین‌اجتماعی تصریح کرد: امید می‌رود امکان بخشودگی جرائم در بودجه سال ۱۳۹۹ مجددا فراهم شود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین‌اجتماعی از بخشودگی ‌جرائم استقبال می‌کند، تاکید کرد: این موضوع مشروط به اجازه قانون‌گذار و نبود منع قانونی است.

سالاری همچنین از تسریع در روند رسیدگی به اعتراضات خبر داد و گفت: سعی بر این است که با تصمیمات کارگروه‌ها، نهایت همکاری لازم شود تا کارگاه‌های تولیدی دچار خسارت نشوند.

 مدیر عامل سازمان تامین‌اجتماعی از طلب ۲۵ تا ۳۰ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین‌اجتماعی از افراد خبر داد و گفت‌: پرداخت بدهکاری‌ها در صورت تصویب توسط کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید تقسیط می‌شود.

وی گفت: تقسیط این بدهی‌ها صورت ۶۰ ماهه و به مدت پنج ساله خواهد بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان زنجان تقسیط تولید طلب بدهی مردم بخشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا