Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:53:20 GMT

بیانیه شدید اللحن حزب الله لبنان علیه آل خلیفه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۳۵۸۵

بیانیه شدید اللحن حزب الله لبنان علیه آل خلیفه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای، نشست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که رژیم آل خلیفه با عنوان آزادی دینی با مشارکت یک صهیونیست بارز برگزار کرد را محکوم کرد و آنرا نادیده انگاشتن جانفشانی های بزرگ شهیدان و زخمی شدگانی لبنانی و فلسطینی در مبارزه با رژیم صهیونیستی و نیز نادیده گرفتن تهدیدات متوالی این رژیم و طمع ورزی های همیشگی آن دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب الله لبنان به شدت نقش توطئه آمیز و خیانتکارانه رژیم آل خلیفه در عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست و استقبال از شخصیت های اسرائیلی و بازارگرمی برای همزیستی با قاتلان را مورد انزجار قرار داد و اعلام کرد: این رژیم که به شدت مردم بحرین را سرکوب کرده است و آنرا از ساده ترین حقوق خود محروم کرده است؛ به دنبال سرپوش گذاشتن بر مشروعیت از دست رفته با تبدیل کردن بحرین به سکویی برای بهره برداری دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی، است.

همچنین حزب الله لبنان مشارکت علی الامین شخصیت دینی لبنانی در این نشست را به شدت محکوم کرد و آنرا به مثابه خروج از اصول دینی، اخلاقی و شریعت های آسمانی و اهانت به علمای دینی که همچنان نقش بارزی در مقاومت علیه اشغالگران و مخالفت با عادی سازی با رژیم صهیونیستی دارند، توصیف کرد.

کد خبر 4795606

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی بحرین ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران سوریه دونالد ترامپ روسیه ناتو فلسطین عربستان سعودی ترکیه فرانسه لبنان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل المیادین، گردان الاشتر وابسته به مقاومت اسلامی بحرین ویدئوی عملیات هدف قرار دادن شرکت حمل و نقل زمینی رژیم صهیونیستی موسوم به تراک نت در ایلات را منتشر کرد.

در بیانیه مقاومت اسلامی بحرین آمده است: این عملیات با استفاده از پهپاد طی سه شنبه گذشته در حمایت از ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه انجام شد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: عملیات ما جز با توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه متوقف نمی‌شود.

این برای نخستین بار است که نیروهای مقاومت اسلامی بحرین وارد نبرد با رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون شده است.

کد خبر 6095344

دیگر خبرها

  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار