Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ۲۶ آذرماه جاری صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، به فرمانداران ابلاغ می‌شود.

محمد نودری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: کار تایید صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هیات‌های اجرایی آغاز شده و تا ۲۶ آذرماه جاری صلاحیت داوطلبان را بررسی و به فرمانداران ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک روز پس از ابلاغ تایید یا رد صلاحیت، داوطلبان رد صلاحیت شده به مدت چهار روز فرصت دارند روز شکایت خود را به هیات نظارت برای بررسی ابلاغ کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام یادآور شد: پس از آن هیات نظارت طی ۲۰ روز از دوم تا ۲۱ ام دی کار رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهار نظر در خصوص صلاحیت همه داوطلبان را پس از کسب نظر هیات مرکزی نظارت انجام داده و به فرمانداران حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند.

وی تاکید کرد: پس از این مرحله در مدت ۲۰ روز از ۲۲ دی تا ۱۱ بهمن، فرمانداران حوزه‌های انتخابیه مراتب تایید یا رد صلاحیت را به داوطلبان اعلام کرده و شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده را دریافت و اظهار نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در خصوص همه داوطلبان را به وزارت کشور اعلام می‌کنند.

نوذری اضافه کرد: پس از این مرحله در مدت سه روز نیز از ۱۲ تا ۱۴ بهمن شکایت داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تایید شده‌اند اما شورای نگهبان نظر به رد صلاحیت آنان دارد، دریافت می‌شود.

نوذری یادآور شد: رسیدگی به شکایت داوطلبان توسط شورای نگهبان و اعلام آن به وزارت کشور از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ادامه دارد که در نهایت ۲۲ بهمن ماه اعلام قطعی اسامی نامزدها به حوزه‌های انتخابیه توسط وزارت کشور انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها نیز به مدت هفت روز از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و دوم اسفندماه نیز زمان برگزاری انتخابات و اخذ رای از واجدان شرایط در تمامی حوزه‌های انتخابیه است.

لازم به ذکر است، با پایان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم(۱۶ آذر) ۱۲۹ داوطلب در استان ایلام ثبت‌نام کرده‌اند که از این میزان ۹۴ نفر در حوزه شمالی(ایلام) و ۳۵ نفر نیز در حوزه جنوبی (دهلران ) ثبت‌نام کرده‌اند.

استان ایلام دارای سه کرسی از صندلی‌های مجلس شورای اسلامی است.

 انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صلاحیت ایلام شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد