Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری های نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و تقاضای وی از مشاور رئیس جمهور قرار شد پیست موتور سنگین سواری در منطق ویژه اقتصادی رفسنجان ایجاد شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان احمد انارکی محمدی، عصر امروز( 20 آذر) در آیین بهره برداری از بزرگترین داده کشور در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بیان کرد: قبلا در گمرکات کشور  چیزی به نام ماینینگ ثبت نمی شد و قطعات کامپیوتر و سرور ثبت می شد که در حال حاضر هیئت دولت ثبت ماینینگ را مصوب کرد و مجوز آن صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از برق کشور در زمان غیر پیک اضافه است و می توان برای ارزآوری به کشور از آن استفاده کرد و یکی از راه های برون رفت از مشکلات و تحریم ها استفاده از این نوع ارز است که بیشترین بهره وری را دارد.

 

وی ادامه داد: 90 سال پیش مناطق آزاد در دنیا تشکیل شد و امروز کل اروپا منطقه آزاد ویژه اقتصادی است؛ باید در مجلس شورای اسلامی بحث ارزش افزوده نسبت به مناطق آزاد را ساماندهی کرد، سال گذشته در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان 1500 هکتار زمین به بحث راه اندازی صنایع پایین دستی مس اختصاص یافت و در این راستا فعالیت هایی از جمله ایجاد 11 مخزن ذخیره اسید در دست اقدام است.

 

انارکی محمدی با اشاره به طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی خاطرنشان کرد: یکی از معضلات منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان طرح جامع است که اگر نتیجه بخش نباشد کل سرمایه گذاری ها در این منطقه بی فایده است.

 

وی همچنین به علاقمندی جوانان رفسنجان به ورزش مهیج موتور سنگین اشاره کرد و گفت: این موتورهای سنگین به نوعی فاقد سند هستند و تردد آنها در شهر خلاف قانون و ممنوع است، سالهاست که خانواده های این شهرستان به دلیل اینکه فرزندانشان در محورهای  رفسنجان و  کرمان به این ورزش می پردازند و گاها اتفاقاتی منجر به فوت هم داشتیم که با تقاضا از مشاور رئیس جمهور این امر محقق شد و  برای جلوگیری از رخداد اینگونه حوادث محلی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان جهت گردشگری، رفاهی و ورزشی ایجاد می شود تا دل خانواده ها شاد شود.

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد سامانه فهما قرآن کریم قرآن انتخابات مجلس بودجه پیست موتور سواری رفسنجان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود

احمد بنافی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

بنافی تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و در دشتستان برای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی و اشتغالزا در دشتستان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم