Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سید خلیل حسینی به‌عنوان مدیر روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طی حکمی از سوی محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، "سید خلیل حسینی" به‌عنوان مدیر روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.

حسینی که پیش از این به مدت ۳ سال و در دوران مدیریت بهتاج مسئولیت روابط عمومی این اداره را بر عهده داشت، در دوران کاری خود عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت و پس از روی کار آمدن آقاخانی به‌عنوان مدیر روابط عمومی راهی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت سید خلیل حسینی با استقبال ورزشکاران، ورزشی‌نویسان و رسانه‌های ورزشی همراه شده است، چرا که پس از مدت‌ها یک مسئول متخصص و کاربلد بر روی کار آمده است؛ وی هم‌اکنون ریاست هیات ورزش‌های همگانی شهرستان اردبیل را نیز بر عهده دارد.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش استان اردبیل میراث فرهنگی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!