Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@22:49:26 GMT

حزب داوود اوغلو آخر هفته تاسیس می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۳۸۵

جمهوریت از تصمیم احمد داوود اوغلو نخست وزیر پیشین ترکیه برای اعلام تاسیس حزب جدیدش در پایان هفته جاری خبر داد.

اخبار بین‌الملل- بر این اساس، داوود اوغلو روز جمعه با مراجعه به وزارت کشور درخواست مربوط به تاسیس حزب را برای راه اندازی رسمی آن تسلیم خواهد کرد و در همان روز نیز طی سخنانی به بیان عقاید خود درباره ایجاد حزب جدید خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نام این حزب احتمالاً "حزب ما" یا "یک حزب" باشد اما ممکن است روز پنجشنبه نام آن اعلام شود که اسم دیگری باشد.

احمد داوود اوغلو به همراه عبدالله گل و علی باباجان سه رهبر و مقام مهم آک پارتی بودند که طی سالهای گذشته از آن خارج شده و تاسیس حزب را دنبال می‌کنند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: داوود اوغلو ترکیه عبدالله گل تاسیس حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: باید آنچه در مقالات در کشور منتشر می‌شود را پای کار آورد و این امر، نیازمند یک سری سخت‌افزارهای پیشرفته و قانون‌گذاری است.

وی افزود: «مرکز ملی هوش مصنوعی» سال گذشته تاسیس شد و کارور ملی هوش مصنوعی هم به زودی تحت عنوان شرکت خصوصی تاسیس خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه زیر ساخت‌های پژوهشی، داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای هوش مصنوعی فراهم می‌کنیم گفت: این‌ها همه اقداماتی است تا جریان کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات شهر هوشمند مالی و... شکل بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود
  • «کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟