Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@20:20:05 GMT

چه شد که طاقت استراماچونی تمام شد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۶۶۰۲

چه شد که طاقت استراماچونی تمام شد؟

رویداد۲۴  همه چیز از وقتی شروع شد که شکست مقابل ماشین سازی و شروع بد لیگ نوزدهم، امید طرفداران استقلال به پایان روند ناکامی‌های چند سال اخیر را به حداقل رساند. اوضاع اطراف باشگاه خیلی آرام نبود. شکست در تبریز با عصبانیت سرمربی ایتالیایی و تازه کار استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی همراه شد. استراماچونی که از روند طی شده تا روز مسابقه ناراضی بود، بعد از چشیدن طعم تلخ شکست، تحمل نکرد و حسابی از کوره در رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این پایان مشکلات هفته‌های ابتدایی استقلال نبود. عوض شدن برد خانگی در دقیقه نود با تساوی مقابل فولاد خوزستان وضعیت را برای آبی‌های تهران بدتر کرد. استراماچونی در روز کسب تساوی مقابل تیم نکونام از کنار زمین به دلیل اعتراض‌های بیش از حد اخراج شد و این دومین شکاف بزرگ در ابتدای فصل بین مرد ایتالیایی و فوتبال ایران بود.

در همان روز‌ها مطلبی خصوص وضعیت عجیب استقلال منتشر شد. عصبانیت آندره‌آ استراماچونی از وضعیت حاکم بر فوتبال ایران و باشگاه استقلال آن روز‌ها اصلی‌ترین بحث در رسانه‌ها بود. حتی در همان هفته‌های ابتدایی شائبه‌هایی در خصوص رفتن استراماچونی از ایران به گوش رسید. در واقع قبل از اینکه اتفاق این چند روز برای سرمربی آبی‌ها رخ دهد، استرا یکبار ساز جدایی کوک کرده بود، اما چنین اتفاقی رخ نداد تا امید استقلالی‌ها برای رسیدن به روز‌های خوب دوباره در وجودشان ایجاد شود.   بیشتر بخوانید: استراماچونی شنبه روی نیمکت استقلال می‌نشیند

مسیر افتادن استقلال به جاده موفقیت بعد از دربی تهران و شکست مقابل پرسپولیس برای آبی‌ها ترسیم شد. حتی بعد از دربی هم صحبت‌هایی در خصوص پایان کار استرا در ایران مطرح شد، اما اعتماد مسئولان باشگاه و البته حمایت هواداران از سرمربی ایتالیایی باعث شد خبری از اخراج و استعفا نباشد. استقلال در لیگ به قدری خوب نتیجه گرفت و رکورد‌ها را پشت سر گذاشت که در نهایت از انتهای جدول به بالای جدول رسید و تبدیل به یکی از مدعیان اصلی شد. استقلال با استراماچونی شهرخودرو را شکست داد و ضمن رکوردشکنی بعد از مدت‌ها صدرنشین لیگ شد. این رکورد را، اما کسی نشکست جز آندره‌آ استراماچونی؛ استرا استقلال را صدرنشین لیگ کرد، اما هر بار بعد از کسب پیروزی‌های حساس و حیاتی، صحبت هایش در کنفرانس‌های خبری استقلالی‌ها را شوکه کرد.

استراماچونی بعد از پیروزی پرگل استقلال مقابل صنعت نفت در نشست خبری از این گفت که اگر شرایط همینطور ادامه داشته باشد، قادر به ادامه همکاری نخواهد بود. در ابتدا اهالی فوتبال در ایران تصور می‌کردند استراماچونی از این شیوه می‌خواهد برای دریافت پولش استفاده کند و قصد خروج ایران را ندارد. همین چند روز پیش، اما داستان به حدی جدی شد که رفتن استراماچونی از ایران دیگر فقط یک شوخی نبود. استرا ابتدا در تمرین استقلال حاضر نشد تا شایعه رفتن او از ایران جدی‌تر شود. در فاصله چند ساعت شایعه خروج استراماچونی از ایران تبدیل به یک واقعیت تلخ برای طرفداران استقلال شده باشد. صبح روز یکشنبه انتشار تصویر استراماچونی در فرودگاه باعث شد طرفداران استقلال به روز‌های تاریک و عصبانی خود برگردند. ناراحتی طرفداران تا حدی بود که آن‌ها حتی مقابل درب باشگاه تجمع کردند و با اعتراض‌های زیاد خود حتی درب باشگاه را هم شکستند تا اینطور خشم خودشان را به مسئولان باشگاه نشان دهند. این اوج خشم هوادارانی بود که در بازی روز دوشنبه هم سرمربی محبوب و ایتالیایی خودشان را روی نیمکت ندیدند. مردی که در ابتدا شاید صحبت‌های زیادی در خصوص ترفند‌های او برای گرفتن پول و تهدید باشگاه مطرح شد، اما حالا بعد از مشخص شدن بلوکه شدن حساب‌های او در ایتالیا و پیگیر شدن پلیس این کشور، طرز فکر‌ها نیز تا حد زیادی نسبت به استرا تغییر کرده و خیلی‌ها حق را به او می‌دهند. اگرچه در سمت مقابل خیلی‌ها نیز در این خصوص صحبت می‌کنند که سرمربی ایتالیایی بد راهی را برای گرفتن حقوق خودش انتخاب کرد. حتی وریا غفوری هم بعد از بازی مقابل پیکان از استراماچونی به نوعی گله کرد و گفت سرمربی ایتالیایی تیمش نباید در این وضعیت تیم را رها می‌کرد. استقلال روز دوشنبه بدون استراماچونی بعد از مدت‌ها متوقف شد. رکورد پیروزی‌های متوالی استقلال از بین رفت و حالا نه این رکورد‌ها و نه این توقف ها، فعلا برای طرفداران استقلال فقط همین مهم است که شنبه سرمربی تیم شان را دوباره روی نیمکت می‌بینند؟ چراکه شب گذشته سرپرست مدیرعاملی استقلال از فراهم شدن پول و مقدمات حضور دوباره استراماچونی در ایران صحبت کرد. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استراماچونی استعفای استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی توانست در پایان 90 دقیقه، با سپاهان به نتیجه تساوی دست پیدا کند ولی در دقایق پایانی وقت های اضافه و روی یک اشتباه توسط مدافعین این تیم، زردپوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که رامین رضاییان در دقیقه 118 آن را به گل تبدیل کرد تا اصفهانی ها راهی دور بعد شوند.

احسان علوان زاده بازیکن استقلال ملاثانی درخصوص بازی مقابل سپاهان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم پر مهره سپاهان به نمایش گذاشتیم، فکر‌می کنم تمام اهالی فوتبال از ما رضایت داشتند. چه تماشاگرانی که درون ورزشگاه بودند و مردمی که در خانه پای تلویزیون ها بازی را دیدند.

او گفت: در ابتدای بازی باتوجه به قدرت سپاهان و حملات این تیم، کمی عقب نشین نشستیم که برای هر تیمی طبیعی است. ولی بازی بدون توپ را تمرین کرده بودیم و تمامی فضا هارا بسته بودیم. به هرحال مقابل تیم پر ستاره‌ای بازی داشتیم و تاکتیک این بازی از پیش برای ما مشخص بود و آن را تمرین کرده بودیم.

بازیکن استقلال ملاثانی اضافه کرد: در نیمه اول در یک غافلگیری گل را دریافت کردیم و در بین دو نیمه با صحبت های سرمربی جوان که همانند یک دوست در کنار ما است، توانستیم به بازی برگردیم و مانند بازی های همیشگی مان وارد بازی شویم. توپ را در اختیار داشتیم و حملاتی را هم روی دروازه سپاهان داشتیم که در یک موقعیت خود من تک به تک شدم که توپ زیر پایم گم شد و نتوانستم ضربه مناسبی را بزنم. ولی هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد، حملات ما بیشتر می‌شد. در یک صحنه شوت میلاد وارد دروازه نیازمند شد که همگی شوکه شدیم از این گل زیبا و توانستیم بازی را به 120 دقیقه ببریم.

علوان زاده اضافه کرد: قطعا بازی کردن مقابل تیم سپاهان کار ساده ای نیست، هرآنچه سرمربی به ما گفته بود را اجرا کردیم و تمامی فضاهارا روی بازیکنان این تیم بسته بودیم. رامین رضاییان که در هر مسابقه چندین موقعیت به دست می‌آورد، در این بازی قفل شده بود و این نشان از دوندگی بالای تیم ما دارد. جا دارد به تمامی بازیکنان خسته نباشید بگویم، حق بچه ها حضور در لیگ برتر است و در این بازی که پخش از شبکه های تلویزیونی هم بود، کیفیت فنی خود را به نمایش گذاشتند.

او در پایان گفت: دو دقیقه وقت کم آوردیم و اگر بازی به ضربات پنالتی می رفت، شاید می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم و شگفتی ساز اصلی این رقابت ها باشیم. واقعا حیف شد ولی در مقابل امکاناتی که ما داریم، این که بتوانی سپاهان را تا دقیقه ۱۱۸ هم متوقف کنی کار بزرگی کرده ای. در ادامه راه در لیگ یک به دنبال ارائه بازی های این چنینی هستیم و می‌خواهیم لیگ را با سیاوش اکبرپور به پایان برسانیم.

دیگر خبرها

  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • گرمای طاقت فرسا در نوار غزه
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون