Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - در دنیای دیجیتال و تکنولوژیک امروز، فقط با برقراری دولت الکترونیک و بهره گیری از پتانسیل های بی بدیل فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان با فسادهای احتمالی مبارزه کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مدیرکل حراست بیمه مرکزی با بیان این مطلب در چهارمین گردهمایی معاونین فنی و مدیران فناوری اطلاعات شرکت های بیمه گفت: اطلاعات در اختیار صنعت بیمه، اطلاعات سالم و ارزشمندی است که پایه آن بر اساس داده های ارائه شده از طرف بیمه گران طرح ریزی گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اکبر ترکاشوند در پنل تخصصی "کشف تقلب و تخلف" این گردهمایی ادامه داد: وظیفه بیمه گران برای حفاظت و مراقبت از این اطلاعات ذی قیمت سنگین و مهم است، لذا با درک صحیح و مناسب از ارزشمندبودن این اطلاعات، موظف به نگهداری متعهدانه از آنها هستند.


رئیس کارگروه شناسایی و مقابله با تقلب در بیمه های خودرو با اشاره به عزم جدی صنعت بیمه در بحث مبارزه با تقلب و تخلف در صنعت بیمه، از شناسایی و دستگیری تیم های متعدد کلاهبرداری بیمه ای در اقصی نقاط کشور خبر داد و گفت: قطعا موفقیت بدون بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری امکان پذیر نبود.


رئیس کارگروه ساماندهی بیمه در مرزهای کشور در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: شرکت هایی که توانمندی های دیجیتالی کردن بیمه با رعایت قوانین و مقررات بیمه مرکزی را دارند می توانند با نظارت جدی، در مرزهای کشور به ارائه خدمات بیمه ای بپردازند.


وی با اشاره به عزم جدی دولت برای افزایش جایگاه امنیت آی تی در دستگاهها، از فراهم آوری زمینه های لازم برای عملیاتی شدن تست نفوذ و مسائل حفاظت از دیتاها در صنعت بیمه کشور به عنوان ضرورت های مهم این صنعت در ایران نام برد.


ترکاشوند افزود: اگر ما نتوانیم اطلاعات و دانش دیجیتالی خود را تقویت کنیم، با چالش های جدی مواجه خواهیم شد و قطعا راه حل های برون رفت از این چالش ها با هم اندیشی و برگزاری جلسات مشترک پیدا خواهد شد.


وی با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عنوان یکی از محورهای مهم مبارزه با تقلب و تخلف گفت: همکاری های مشترک حوزه فناوری اطلاعات و حراست، می تواند باعث بهبود شفاف سازی در ارائه اطلاعات شود.


گفتنی است چهارمین گردهمائی معاونین فنی و مدیران فناوری اطلاعات شرکتهای بیمه هم اکنون در جزیره کیش در حال برگزاری است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی مبارزه با فساد صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب کردند، تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • پوست الکترونیک کشسانی که حس لامسه به روبات‌ها می‌دهد
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • خودروهای گشت ارشاد در تهران ۴۰ سال پیش!/ عکس
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد