Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ماموران انتظامی استان با اجرای ۱۳ طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر موفق به توقیف هفت دستگاه خودرو سبک و سنگین و چهار دستگاه موتورسیکلت حامل مواد افیونی شدند.

سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در این مدت با توقیف این خودروها و تلاش های صورت گرفته ۷۳۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۱۵ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده شامل ۶۷۴ کیلوگرم تریاک، ۴۰ کیلو حشیش ،۲۱ کیلو هروئین و یک کیلو سایر مواد است.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: این مواد مخدر در شهرستان های جاسک، میناب و حاجی آباد کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان نیز با همکاری ماموران انتظامی ، طرح ضربتی مقابله با کالای قاچاق را در این مدت اجرا و ۲۹ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: با اجرای این طرح، انواع کالای قاچاق از جمله البسه، سیگار، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، مواد غذایی، گوشی همراه، قطعات یدکی خودرو و احشام قاچاق کشف شد.

سردار جعفری ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه ۲۳ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را جهت پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت