Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی، با بیان اینکه قانون مداری در برگزاری انتخابات به عنوان یک اصل مورد توجه قرار دارد، گفت: نامزدهای انتخابات به رعایت مصادیق قانون توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، شامگاه چهارشنبه(20آذرماه) در نشست با اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان دورود که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: برگزاری انتخاباتی سالم با احدی تعارف نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت رعایت قانون در برگزاری انتخابات پیش رو تأکید کرد و عنوان داشت: نامزدهای انتخابات باید به رعایت مصادیق قانون توجه کنند.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های انقلاب به ویژه مسائل اساسی در قالب و چارچوب انتخاب‌هایی که منجر به قانون گذاری می شود تأثیرگذار است، اظهار داشت: مدیریت جامعه با دخالت مردم در تمامی ارکان انجام شده، صورت می گیرد.

 

 

وی اظهار داشت: هیئت اجرایی، بازرسی و نظارت باید در چارچوب قانون عمل کرده و حقوق  شرکت کنندگان در انتخابات را رعایت نمایند.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد سامانه فهما قرآن قرآن کریم فهما اجلاس نماز قانون مردم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور عفاف و حجاب با حضور فرمانده انتظامی کل کشور در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه برگزار شد.

حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم ضمن مطالبه از قوای سه گانه برای اجرای قانون گفت: هرچه زودتر باید قانون الزام حجاب تصویب و در اختیار دولت و سایر نهاد‌ها قرار گیرد، قوه قضاییه همچنان که با مفسدان اقتصادی و ناقضان امنیت مقابله می‌کنند باید با بی حیایی هم مقابله کنند.

وی با بیان اینکه همه باید امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند، تصریح کرد: اسلام تماشاچی نمی‌خواهد، مردم تماشاچی شدند که دستان علی بسته شد و زینب کبری به اسارت رفت، تا بی حیایی در جامعه می‌بینیم باید با قول لین و محکم تذکر داد.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه دزدی و بی حیایی هر دو خلاف قانون است، اذعان داشت: قانون اسلام و قانون جمهوری اسلامی رعایت حجاب و عفاف است پس باید رعایت کرد.

وی در پایان بیان کرد: همه مردم، اصناف و قوای سه گانه باید در کنار نیروی انتظامی باشیم تا مبارزه با بی عفتی و بی حجابی هم به نتیجه برسد.

از دیگر برنامه‌های این مراسم سخنرانی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور و دکلمه خوانی دختر شهید آقازاده در وصف شهدا و وصیت شهدا نسبت به حجاب و عفاف بود.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند