Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@17:18:34 GMT

مشخص شدن 16 تیم لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۷۵۴

با صعود آتالانتا و اتلتیکو مادرید، فهرست ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا کامل شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   در آخرین بازی‌های هفته ششم این رقابت‌ها، دیشب در گروه A - تیم از پیش صعود کرده پاری سن ژرمن با ۵ گل گالاتاسرای را درهم کوبید و با ۱۶ امتیاز به مرحله حذفی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائورو ایکاردی، پابلو سارابیا، نیمار، کیلیان اِم باپه و ادینسون کاوانی، گل‌های پی اس جی را در این بازی به ثمررساندند..
رئال مادرید هم ۳ به ۱ میزبانش بروخه را شکست داد و به عنوان تیم دوم گروه، راهی مرحله بعد شد. رودریگو، وینیسیوس جونیور و لوکا مودریچ برای رئال در این بازی گل زدند و تک گل بروخه را هانس فِناکِن به ثمر رساند. از این گروه بروخه به لیگ اروپا راه یافت.
****
در گروه B - بایرن مونیخ ۳ به ۱ تاتنهام را با شکست بدرقه و با ۱۸ امتیاز بعنوان تیم نخست صعود کرد، تاتنهام هم با ۱۰ امتیاز در مکان دوم ایستاد. در این بازی، کینگزلی کومان، توماس مولر و فیلیپ کوتینیو برای بایرن و رایان سِسِن یان برای تاتنهام گلزنی کردند.
در دیگر بازی این گروه، المپیاکوس با یک گل ازسد ستاره سرخ بلگراد گذشت و راهی لیگ اروپا شد.
****
در گروه C - منچسترسیتی ۴ به ۱ میزبانش دینامو زاگرب را مغلوب کرد و با ۱۴ امتیاز در رده نخست ایستاد. گابریل ژسوس سه بار و فِل فودِن برای سیتی در این بازی گلزنی کردند و دنی اولمو تک گل دینامو را به ثمررساند..
از همین گروه، آتالانتا با ۳ گل در زمین شاختار به برتری رسید و به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد. تیموتی کاستانه، ماریو پاشالیچ و رابین گوسِنس گلزنان آتالانتا در این بازی بودند.
****
و. سرانجام در گروه D - یوونتوسِ از پیش صعود کرده ۲ به صفر در زمین بایرلورکوزن صاحب برتری شد. کریس رونالدو و گونزالو ایگواین گل‌های یووه را به ثمر رساندند....
در دیگر بازی این گروه، اتلتیکو مادرید با دو گل بر لوکوموتیو مسکو غلبه کرد و به عنوان تیم دوم به یک هشتم پایانی صعود کرد. ژائو فلیکس و فلیپه گارسیا برای اتلتیکو در این بازی گل زدند. در این گروه، لورکوزن به لیگ اروپا رفت.
****
به این ترتیب در پایان دیدار‌های مرحله گروهی، تیم‌های پاری سن ژرمن، رئال مادرید، بایرن مونیخ، تاتنهام، منچستر سیتی، آتالانتا، یوونتوس، اتلتیکو مادرید، لیورپول، ناپولی، بارسلونا، دورتموند، لایپزیگ، لیون، والنسیا و چلسی به مرحله حذفی صعود کردند و دوشنبه هفته آینده، پس از قرعه کشی، حریفان خود را خواهند شناخت. مرحله حذفی از ۲۹ بهمن آغاز می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

نگاهی به سرمربیانی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان انداخته‌ایم.

طرفداری | کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا با 10 حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رکورددار بیشترین حضور در این دور از مسابقات چمپیونزلیگ هستند.

سایت ترانسفرمارکت به بهانه شروع دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اقدام به معرفی 10 سرمربی با بیشترین حضور در این دور از مسابقات کرده است. کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا با 10 حضور در نیمه‌نهایی در صدر مربیانی قرار می‌گیرند که این مرحله را تجربه کرده‌اند. ژوزه مورینیو هم با 8 حضور در مرحله نیمه‌نهایی در جایگاه سوم از این حیث قرار می‌گیرد.

سرالکس فرگوسن، لوئیس فن خال، دل بوسکه، هاینکس، هیتسفلد، کلوپ و زیدان هم دیگر سرمربیان دنیای فوتبال با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هستند. حضور سه سرمربی آلمانی و دو سرمربی اسپانیایی از نکات جالب‌توجه این لیست 10 نفره است.

سرمربیانی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!