Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@04:50:53 GMT

تولید سالیانه ۱۲۶۰تن گوشت مرغ در نیکشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۷۹۰۲

تولید سالیانه ۱۲۶۰تن گوشت مرغ در نیکشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر با اعلام این خبر گفت در حال حاضر ۶واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت ۱۴۰هزار قطعه جوجه در هردوره مشغول فعالیت هستند که سالیانه بیش از ۱۲۶۰ گوشت مرغ تولید وبه بازار عرضه می‌کند.

‌حبیب رئیسی افزود‌: با اعتبار ۲۰میلیارد ریال یک واحد ۳۰هزار قطعه ای پرورش مرغ گوشتی جدید نیز در روستای هیچان بخش مرکزی این شهرستان با ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت میباشد که با راه اندازی آن ظرفیت پرورش مرغ گوشتی نیکشهر در هردوره به ۱۷۰هزار قطعه جوجه افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: گوشت مرغ تولیدی شهرستان فقط ۴۵درصد نیاز بازار این منطقه را تامین می‌کند.
به نقل از اداره جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکید کرد برای رسیدن به مرز خودکفایی در تولید گوشت مرغ نیاز به ‌ایجاد ظرفیت های جدید تا ۱۳۰هزار قطعه در هردوره هستیم./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

تلف شدن غیر عادی پرندگان گزارش کنید

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت

  سید محمد رضا سیدحسینی  در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت:به همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید با این میزان جوجه ریزی سه هزار و ۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی سیستان و بلوچستان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان مشغول تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است