Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@04:18:56 GMT

آرایش دشمن در فضای مجازی، جنگی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۲۹۳

آرایش دشمن در فضای مجازی، جنگی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، گفت: آرایش دشمن در فضای مجازی، آرایش جنگی است و لازم است فضای مجازی در مقابل جنگ روانی دشمنان به صورت کنشی عمل کند و آرایش مناسب بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین‌نیوز سردار محمدعلی اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در آیین تودیع  و معارفه فرمانده ناحیه شهرستان شهرکرد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: آرایش دشمن در فضای مجازی، آرایش جنگی است و لازم است فضای مجازی در مقابل جنگ روانی دشمنان به صورت کنشی عمل کند و آرایش مناسب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار اکبری خاطرنشان کرد: در فضای مجازی با بسیج همسو باشید چراکه بسیج پرچمدار جریان اصلی و انقلابی در فضای مجازی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج باید نماد جذب حداکثری باشد البته لازم است به این نکته توجه داشت که معیار و میزان، اصول و ارزشهاست و  جذب حداکثری باید با مبنا قرار دادن اصول صورت بگیرد.

سردار اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج در عین گستردگی بایستی چابک باشد بسیج بشدّت در معرض توطئه‌ی دشمن و نفوذ دشمن است.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه شاهد هجمه‌های زیاد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه سپاه و بسیج هستیم، لذا رسانه‌ها باید با انعکاس فعالیت‌ها و خدمات بسیج و سپاه این هجمه‌ها را خنثی کرده و نقش بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف را برای مردم تبیین کنند.


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اینکه  بسیج باید خادم مردم باشد، بیان کرد: بی شک آینده درخشان در انقلابی بودن است لذا باید بدانیم که برای انقلابی بودن باید خادم مردم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان