Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قرائتی گفت: شرایط کشور در اقامه نماز خوب نیست ولی شرایط ما از گذشته بهتر است ولی نسبت به برنامه ها عقب هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محسن قرائتی» امروز(پنجشنبه 21 آذر) در اختتامیه بیست و هشتیمن اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: 95 درصد از کسانی که به جبهه رفتند کسانی بودند که اهل نماز بودند و اگر امروز نیز به کشور حمله شود مسجدی ها به جبهه های جنگ خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه با ضایع شدن نماز فساد زیاد خواهد شد، ادامه داد: برای افزایش ایمان در جامعه راه حلی جز نماز نداریم.

 

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه دولت برای همه چیز جز نماز اعتبار دارد، افزود: در ازدواج باید به جوانان مومن و نمازخوان توجه کنیم تا جوانانی که اهل نماز نیستند به سمت نماز بیایند.

 

وی با بیان اینکه انسان باید برای خود دوست نماز خوان انتخاب کند، گفت: دوستی که اهل نماز نیست لطف خدا را نادیده گرفته و قطعا لطف شما را نیز نادیده می گیرد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز بیان کرد: در حدیث و روایات داریم که اگر بنا است برای نماز هزینه کنید و نکردیم دو برابرش را از دست خواهیم داد، دولت اقدامات خوبی داشته ولی باید تلاشش بیشتر شود چرا که در جامعه فساد زیاد است.

 

حجت الاسلام قرائتی متذکر شد: شرایط ما در اقامه نماز خوب نیست ولی شرایط ما از گذشته بهتر است ولی نسبت به برنامه ها عقب هستیم، این اجلاس فرصت مغتنمی است که دستگاه های فرهنگی نسبت به برنامه های خود بازنگری کنند.

 

وی تاکید کرد: در کشور ما 3 میلیون بیکار وجود دارد و به این میزان نیز افغانی در کشور مشغول به کار هستند و این مهم بیانگر آن است که حال کار کردن را جوانان ما ندارند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز بیان کرد: باید برای گسترش فرهنگ اقامه نماز به سراغ مشاغل مختلف کامیونداران، تاکسیرانی و... برویم، اگر 50 هزار تاکسی تهران در ظهر اذان را از طریق رادیوی خودرو پخش کنند در 50 هزار نقطه از تهران اذان پخش می شود.

 

قرائتی با بیان اینکه تا 20 سال آینده طرح تحول آموزش و پرورش به جایی نمی‌رسد چرا که نیاز به مرد تحول داریم، بیان کرد: مشکل کشور ما این است که مسئولان متینی داریم ولی باید در کشور تلاش کرد.

 

وی با بیان اینکه در ستاد اقامه نماز باید به فکر روش‌های جدید برای گسترش اقامه نماز باشیم، افزود: روحانیون زیادی در دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح مشغول به کار هستند و اگر این روحانیون به اقامه نماز در مدارس اهتمام داشته باشند بسیاری از مشکلات اقامه نماز در مدارس حل می شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد بودجه مجلس انتخابات سامانه فهما مجلس شورای اسلامی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس اجلاس نماز حجت الاسلام محسن قرائتی اقامه نماز حجت الاسلام قرائتی قرائتی ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، محسن حاجی میرزایی وزیر اسبق آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آ.پ تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

مرادصحرایی، وزیر اموزش و پرورش مدتی قبل درباره سند 2030 گفته بود: «وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت اجرایی شد، اظهار داشت: البته هنوز هم بودند کسانی که به ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند؛ این افراد حتی در بدنه وزارتخانه هم بودند، زیرا این سند به عنوان یک رویکرد در بخشی از دولت پیشین وجود داشت و در حالی برای آن ردیف بودجه و دفتر در نظر گرفته بودند که برای اجرای سند تحول بنیادین ردیف بودجه وجود نداشت.

صحرایی با یادآوری اینکه این رویکرد دولت قبل پس از تذکرات رهبر معظم انقلاب حتی مورد اعتراض نمایندگان مجلس نیز قرار گرفته بود، اظهار داشت: بخشی از وزرای پیشین به سند تحول بنیادین اعتقاد داشتند جدی هم کار کردند ولی سند ۲۰۳۰ از بین نرفت تا دولت آقای رئیسی روی کار آمد و در بدنه اجرایی وزارتخانه به طور قطع مرگ سند ۲۰۳۰ رقم خورد.»

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903065

دیگر خبرها

  • ببینید | اقدام خارج از عرف صداوسیما؛ پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه