Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@14:06:44 GMT

انحلال کنست رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۵۸۶

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد پنج شنبه از انحلال رسمی کنست (پارلمان) این رژیم خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از مهر، شبکه خبری المیادین بامداد پنج شنبه به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انحلال کنست (پارلمان) این رژیم خبر داد.

بر اساس این گزارش، کنست رژیم صهیونیستی انحلال خود را اعلام کرد و برگزاری سومین انتخابات در طول یک سال گذشته را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اقدام پس از آن انجام شد که «بنی گانتز» رییس حزب آبی- سفید نیز نتوانست همانند «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود کابینه رژیم صهیونیستی را در مهلت ۲۸ روزه تشکیل دهد و رئیس این رژیم انتخاب فرد مورد نظر را به کنست واگذار کرد.

گفتنی است، درحال حاضر بحران شدیدی در عرصه سیاسی در محافل سیاسی رژیم صهیونیستی در جریان است به طوری که این رژیم مجبور به اتخاذ تصمیم برگزاری سومین انتخابات در طول کمتر از یک سال شده است.

«بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد: از آنجائیکه نتانیاهو تمایل داشت با در اختیار گرفتن اکثریت پارلمان بعدی، مصونیت از محکومیت قضایی را برای خود به دست بیاورد، اسرائیل را به سومین انتخابات در عرض یک سال کشاند.

رئیس ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی در این خصوص ادامه داد: ما باید با آن مخالفت کنیم... هیچ مجالی برای مصونیت وجود ندارد و قانون مصونیت در اسرائیل باید به‌روز رسانی شده و در زمینه‌ای که نیاز آن است استفاده شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کنست پارلمان رژیم صهیونیستی نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شدید رفح+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی به حملات علیه غزه ادامه می‌دهد.

ارتش اشغالگر در حال بمباران شدید رفح و نسل کشی است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش اشغالگر گذرگاه رفح را به منطقه نظامی بسته تبدیل کرده و به شدت در حال بمباران اطراف آن است.

این منابع از شهادت ۱۰ فلسطینی دیگر بر اثر حملات رژیم صهونیستیبه تل السلطان در غرب رفح خبر دادند.

بالگردهای رژیم صهیونیستی در حال حمله شدید به شرق رفح در جنوب غزه هستند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شمال شرکت برق، منطقه الزهراء و المغراقه در مرکز غزه گلوله باران کرد.

کد خبر 6099454

دیگر خبرها

  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • منطقه امن کجاست؟+ فیلم
  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • بمباران شدید رفح+فیلم
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • جزئیات اصلی توافق آتش‌بس
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • از افراطی ترین یگان رژیم صهیونیستی چه می دانیم؟
  • فیلم| یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است