Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@19:47:54 GMT

پویش « بی قیمت نخریم » جواب داد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۲۹۷

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  قائم مقام وزیر صنعت با ارسال نامه‌ای به سازمان‌های ناظر بر بازار جهت راه‌اندازی پویش «بدون قیمت نخرید»، اعلام کرد: هدف از عدم درج برچسب قیمت، گرانفروشی است و باید به شدت با آن برخورد شود.



در نامه مذکور آمده است: با توجه به راه‌اندای و اجرای پویش‌های «بی‌قیمت نخریم» توسط برخی از سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها از جمله استان خراسان رضوی و حضور تاثیرگذار شهروندان محترم و دستاوردهای مطلب و ثمربخش آن، ضرورت دارد موارد زیر در راستای راه‌اندازی پویش مبارزه با عدم نصب برچسب قیمت بطور مقتضی در دستور همکاران محترم سازمان استان‌ قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



1 - همکاری و هماهنگی با مسئولین اصناف و اتحادیه‌ها در نصب برچسب قیمت کالا و خدمات



2 - برخورد با متخلفین عدم نصب برچسب قیمت با تاکید بر این نکته که هدف از عدم درج قیمت و نصب برچسب گرانفروشی کالا و خدمات است و علاوه بر جریمه عدم درج قیمت مشمول جریمه گرانفروشی نیز می‌گردد.



3 - همکاری و هماهنگی با رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و اطلاع رسانی در خصوص اهداف پویش و دستاوردهای آن



4 - تسریع رسیدگی به تخلفات بخصوص عدم نصب برچسب و اطلاع رسانی نتایج اقدامات به شکات



5 - اولویت رسیدگی به تخلفات مزبور به ویژه در گشت‌های مشترک



6 - بررسی و گزارش نتایج و اثرات اقدامات در تنظیم بازار ، رضایت شهروندانو کاهش سایر تخلفات



حسین مدرس خیابانی
قائم مقام وزیر در امور بازرگانی»

 

آخرین خبر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نرخ کالا وزیر صنعت اقتصاد جام نیوز صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • برچسب نانویی هیوندای، خودرو را در تابستان ۱۰ درجه خنک‌تر می‌کند!
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟
  • خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک