Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش پژوهشی ارزیابی مراکز تماس بانک ها و موسسات اعتباری با موضوع فعال سازی رمز پویا حاکی از این است که بانک ملی ایران توانسته بیشترین میزان رضایت را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، روابط عمومی بانک مرکزی طی یک بررسی پژوهشی، نحوه اطلاع رسانی و آموزش رمز پویا به مشتریان را در مراکز تماس بانک ها و موسسات اعتباری ارزیابی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه این ارزیابی نشان داده است که مرکز تماس بانک از راه اندازی رمز پویا اطلاع داشته و میزان اطلاعات ارائه شده توسط مرکز تماس «خیلی زیاد» بوده است.

بر این اساس، نظر کاربر مرکز تماس در خصوص رمز پویا «مثبت» ارزیابی و میزان رضایت ارزیاب از پاسخگویی در خصوص رمز پویا «10 از 10» ثبت شده است.

در نتایج این گزارش آمده که عدد 40 به عنوان بالاترین رقم شاخص ارزیابی به بانک ملی ایران اختصاص یافته و وضعیت مرکز تماس این بانک در میزان اطلاع از موضوع رمز پویا در بهترین حالت ممکن یعنی «خوب» بوده است.

شایان ذکر است بانک ملی ایران بعنوان بزرگترین و اثرگذارترین بانک در نظام اقتصادی کشور، فرهنگ سازی در زمینه های مرتبط به حوزه اقتصادی و بانکی را همیشه یکی از اصلی ترین وظایف خود دانسته و در این زمینه همیشه به مثابه بازویی توانمند، تیم اقتصادی و بانکی را یاری نموده است.

اقدامات بانک ملی ایران در زمینه آموزش سواد اقتصادی به کودکان، تولید محتواهای آموزشی در زمینه مفاهیم بانکداری الکترونیک در سنوات گذشته، نمونه بارزی از نگاه خاص این بانک به حوزه فرهنگ سازی می باشد.

لینک کوتاه: asriran.com/002wwS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ هرمزگان گرفته شده است.

حسین قاسمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۹ هزار تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۱۶ هزار و ۷۱۱ مورد مشاوره و بیش از ۵۶ هزار مزاحمت تلفنی بوده است. 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: سایر تماس‌ها نیز جهت پیگیری حوادث و بیماران بوده است که در همین رابطه باید اضافه کنم تمامی کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان کارشناس یا کارشناس ارشد رشته پرستاری یا رشته‌های پیراپزشکی هستند که به صورت کاملا تخصصی برای تریاژ تلفنی بیماران و مصدومان آموزش دیده‌اند.

دکتر قاسمی در پایان از تمامی مددخواهانی که با اورژانس تماس می‌گیرند درخواست کرد در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵، ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از قبیل، نوع بیماری، مصدومیت، تعداد مصدوم، سن بیمار، سابقه بیماری، آدرس دقیق و... را در اختیار همکاران ما در مرکز پیام بگذارند و به توصیه‌ها و مشاوره‌های آنها عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • یورو رکورد زد