Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در نیم فصل اول خود به ایستگاهی پایانی رسید. البته  برای معرفی قهرمان نیم‌فصل لیگ نوزدهم باید منتظر برگزاری بازی‌های عقب افتاده تیم‌ها باشیم. در روز نخست این هفته از بازی‌ها ۳ دیدار در شهرهای قائمشهر، تبریز و اصفهان انجام می‌شود.

با اعلام سازمان لیگ دیدار ۲ تیم سایپا و پرسپولیس که قرار بود از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شود ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدا شهر قدس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیدار ۲ تیم استقلال و شاهین شهرداری بوشهر که قرار بود ساعت ۱۵:۱۵ آغاز شود از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | سرخ‌ها به دنبال صعود هستند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. آخرین دیدار دو تیم که به میزبانی اراک برگزار شد با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها حالا به دنبال انتقام و برتری در این دیدار هستند.

اطلاعات بازی

جام حذفی فوتبال ایران

بازی: آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تاریخ و ساعت: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه: امام خمینی اراک

داور: امیر عرب‌براقی

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس

آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد