Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار دبیر ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اینکه برخی می‌گویند مردم می‌توانند در خیابان‌ها اعتراض کنند، دقیقاً به این معنا است که به مردم آدرس غلط می‌دهند درحالی‌که همین مردم نمایندگانی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند که باید از آنان بخواهند تا کارها را دنبال کنند و به اعتراضات رسیدگی کنند، مردم می‌توانند نامه بنویسند و مطالبه گری کنند و حتی برای اعتراض و تجمع در خیابان، باید از مراجع ذی‌ربط مجوز دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند احیاکننده امر به ‌معروف و نهی از منکر است، افزود: ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر نیروی اجرایی نیست و می‌تواند با تلاش و اقدامات اعضاء ستاد همچون نیروی انتظامی، استانداری و سایر دستگاه‌های مربوطه، مسائل و مشکلات را تذکر و ساماندهی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: امر به ‌معروف و نهی از منکر با نماز تفاوت دارد؛ اگر کسی نماز نخواند به خودش ضرر می‌رساند نه دیگران، در حقیقت امر به ‌معروف مسئله اجتماعی است و امر و نهی است نه خواهش و بیان مسئله.

آیت‌الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: در روایت داریم که همه اعمال خوب در مقابل امربه‌معروف همچون قطره‌ای است در برابر دریا، بنابراین همه مردم باید نسبت به اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند.  

وی گفت: ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان در ۱۵ منطقه اصفهان، شورایی را تشکیل داده است که این شوراها با ستاد مرکزی امر به ‌معروف ارتباط دارند. 
دبیر ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر در این دیدار اظهار داشت: هدف ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر این است که مردم به‌گونه‌ای باشند که مردم وقتی اشکالی را مشاهده کردند، تذکر دهند، البته دستگاه‌های حاکمیتی وظیفه خود را باید انجام دهند.

در ادامه حجت‌الاسلام جلیل محبی با بیان اینکه مشکلات جامعه امروز تنها با منبر و سخنرانی برطرف نمی‌شود بلکه با عمل کردن، تصحیح می‌شود، افزود: نوعی ساختار رضاخانی در کشور از ابتدای قرن جاری حاکم شده است؛ ساختاری از بالا به پایین و بدون دخالت مردم که با رویکردهای دینی به راحتی و به مرور زمان می‌توان آن را تغییر داد.  

وی با اشاره به فعال بودن ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: اصفهان باید بتواند مدل‌های جدیدی از فرهنگ را طراحی کند تا نگرش و رفتار جوانان را تغییر دهد. 

کد خبر 4795812

منبع: مهر

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر امام جمعه اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین

رییس ستاد دیه استان با اعلام مطلب فوق افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده اند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مرذم عزیز هستند.

او، دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از ۶۰۰۰ هزار تراکنش تا کنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، میتواند زمینه ازادی کل زندذانیان جرایم غیر عمذد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوسست و فرهنگساز استان خواهد بود.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه